[22 Apr] de tweede haarlemsche puch en tomos rit
- Frans
- -P&T Forum Senior Lid-
- Leeftijd: 63
[22 Apr] de tweede haarlemsche puch en tomos rit
we gaan het nog een keer doen het was zo leuk vorig jaar
de tweede Haarlemsche puch en tomos rit op 22 april 2012
We gaan dit jaar voor de tweede een rondrit in de regio Haarlem rijden
Deze rit is alleen voor geschakelde puch en Tomos oldtimerbrommers.
We gaan verzamelen vanaf 10.00 en vertrekken om 11.00.
We starten van af avonturen park
saplaza
A. Hofmanweg 62*
2031 BL, Haarlem
www.saplaza.nl
info@saplaza.nl
023-551 11 31
routebeschrijving
Auto: Via de A9 ri. Alkmaar of Amsterdam, dan bij Rotterpolderplein
afslaan richting Haarlem (A200). let op nieuwe situatie blijf de weg omhoogvolgen en, volg de
weg tot voor de kpn-toren. Sla 2 keer rechtsaf. Gratis parkeren.
Navigatie: Voor navigatiesystemen gebruik huisnr. 60.
Dit is op het industrie terrein “de waarderpolder”
Tegen over de “ikea” en deKPN toren
kom je op de brommer rij naar het industrie terrein de waarderpolder, hou de ptt toren in de gaten daar is het vlakbij, ben je de weg kwijt in Haarlem vraag dan de weg naar de ikea
Er is geen bezemwagen aanwezig en zorg als het kan dat je voldoende benzine hebt,
Mee rijden is geheel op eigen risico, zorg er voor dat je brommer een geldig kenteken heeft en verzekering.
Wij doen er alles aan om de rit zo veilig en gezellig als mogelijk te laten verlopen ,maar dat kan niet zonder jullie medewerking.
Heb je nog vragen.
Bel erik op 06-40288772--------- of frans op 06 20378012
Of mail naar tomossprint@hotmail.com
klik hier voor een overzicht van de vorige rit
de tweede Haarlemsche puch en tomos rit op 22 april 2012
We gaan dit jaar voor de tweede een rondrit in de regio Haarlem rijden
Deze rit is alleen voor geschakelde puch en Tomos oldtimerbrommers.
We gaan verzamelen vanaf 10.00 en vertrekken om 11.00.
We starten van af avonturen park
saplaza
A. Hofmanweg 62*
2031 BL, Haarlem
www.saplaza.nl
info@saplaza.nl
023-551 11 31
routebeschrijving
Auto: Via de A9 ri. Alkmaar of Amsterdam, dan bij Rotterpolderplein
afslaan richting Haarlem (A200). let op nieuwe situatie blijf de weg omhoogvolgen en, volg de
weg tot voor de kpn-toren. Sla 2 keer rechtsaf. Gratis parkeren.
Navigatie: Voor navigatiesystemen gebruik huisnr. 60.
Dit is op het industrie terrein “de waarderpolder”
Tegen over de “ikea” en deKPN toren
kom je op de brommer rij naar het industrie terrein de waarderpolder, hou de ptt toren in de gaten daar is het vlakbij, ben je de weg kwijt in Haarlem vraag dan de weg naar de ikea
Er is geen bezemwagen aanwezig en zorg als het kan dat je voldoende benzine hebt,
Mee rijden is geheel op eigen risico, zorg er voor dat je brommer een geldig kenteken heeft en verzekering.
Wij doen er alles aan om de rit zo veilig en gezellig als mogelijk te laten verlopen ,maar dat kan niet zonder jullie medewerking.
Heb je nog vragen.
Bel erik op 06-40288772--------- of frans op 06 20378012
Of mail naar tomossprint@hotmail.com
klik hier voor een overzicht van de vorige rit
tomos 4l 1972
tomos 4l 1973
tomos 4l 1973
Hoi Frans,
Natuurlijk wil ik weer graag meerijden.
Vorig jaar was een topper en natuurlijk ook omdat we waanzinnig goed weer hadden.
En als Richard nou een keertje goed kijkt naar de starttijd kunnen we met zijn allen op tijd vertrekken.
Tja, en met zijn vrouw. Misschien kan hij zijn andere kwaliteiten laten uitkomen.
Natuurlijk wil ik weer graag meerijden.
Vorig jaar was een topper en natuurlijk ook omdat we waanzinnig goed weer hadden.
En als Richard nou een keertje goed kijkt naar de starttijd kunnen we met zijn allen op tijd vertrekken.
Tja, en met zijn vrouw. Misschien kan hij zijn andere kwaliteiten laten uitkomen.
- PotjeOpPotjeOnder
- Puch&Tomos Oldtimer
Zet ´t in m´n agenda...ben met m'n Puch in 1997 voor ´t eerst en laatst in Haarlem en Bloemendaal (dat herinnert Dirkmans zich ook wel) geweest, dus wordt wel weer tijd...
Bajaboy schreef:
zou een wonder zijn als ze allemaal 'af' waren, maar heus ik heb gemiddeld maar 2 a 3 brommers die rijdbaar zijn de rest ligt braaf te wachten op voltooiing, en het is nog steeds op 2 handen te tellen (dat wil ik graag zo houden) .
Bajaboy schreef:
ik heb er zat?? ik heet geen joep of bart die hebben er denk ik veeeeeeeeeeeeel meer ik heb er niet veel en
zou een wonder zijn als ze allemaal 'af' waren, maar heus ik heb gemiddeld maar 2 a 3 brommers die rijdbaar zijn de rest ligt braaf te wachten op voltooiing, en het is nog steeds op 2 handen te tellen (dat wil ik graag zo houden) .
Alles van materie vergaat.
PotjeOpPotjeOnder schreef:Zet ´t in m´n agenda...ben met m'n Puch in 1997 voor ´t eerst en laatst in Haarlem en Bloemendaal (dat herinnert Dirkmans zich ook wel) geweest, dus wordt wel weer tijd...
Bajaboy schreef:ik heb er zat?? ik heet geen joep of bart die hebben er denk ik veeeeeeeeeeeeel meer ik heb er niet veel en
Waar haal jij de wjsheid vandaan dat ik een hele rij of iets in die geest aan brommerts heb staan?
Ik heb er 4 gemoteriseerde 2 wielers waarvan er 2 te koop staan en ik wil mijn "verzameling" terugschroeven naar 3 exemplaren.
Meer dan zat dacht ik zo.
- Richard
- Puch&Tomos Admin
- Leeftijd: 65
Frans schreef:Richard schreef:Hmm da's balen, op mijn vrouw haar verjaardag namelijk dus het wordt moeilijk
ja dat is balen, maar wie weet als je haar heeel lief aankijkt
Nou ik ben van de partij hoor
We hebben de agenda's wat omgegooid en vieren haar en mijn verjaardag samen ivm allerlei andere weekend verplichtingen.
Kan niet wachten op het betere weer...
http://www.tomos4l.nl
- Delarue
- Puch&Tomos Geinteresseerde
Inderdaad prachtig bromweer, gister lekker de 4L op een langer traject (80km) uitgeprobeerd, was alleen nog maar een paar keer naar de supermarkt geweest. Moet dus ook a.s. zondag goed gaan bij de E.L.V.I.S. rit (start Franse Pad 2, Noord-Scharwoude 11uur). De 22e april heb ik nadrukkelijk in de agenda gezet, tot dan.
- patrick veen
- Puch&Tomos Lover
- Johan
- -P&T Forum Senior Lid-
Henk schreef:patrick veen schreef:Helaas, Ik moet dan optreden met mn band En da doe ik toch echt liever
je moet keuzes maken in het leven
helaas neem je de verkeerde
Ik zou het ook wel weten
Maar Zondag ben ik er ook weer.
Eens een PUCH, altijd een PUCH
MV50 (Skytrack 2v) 1972, MV50 (Skytrack 3v) 1973, MC II 60 1974 en VZ50 197X
MV50 (Skytrack 2v) 1972, MV50 (Skytrack 3v) 1973, MC II 60 1974 en VZ50 197X
- patrick veen
- Puch&Tomos Lover
Ghe ghe. Ik kan bijna mn boterham verdienen met de band Dan is de keuze O zo Makkelijk. De een zegt je neemt de verkeerde, de ander vind het niet slim en weet wat hij doet, maar gelukkig doe ik iets anders. Witte hoe verrekes saai t wordt als je allemaal t zelfde doet?
Da bedoel ik maar. Dus ik ben er niet
Da bedoel ik maar. Dus ik ben er niet
Too bad stupidity isn't painfull
- Frans
- -P&T Forum Senior Lid-
- Leeftijd: 63
Henk schreef:als ze allemaal komen die zeggen dat ze gaan dan komt er een leuk groepje van deze hoek
aan het animo zal het niet liggen ik heb al aardig wat aanmeldingen binnen en er komen meestal ook wel een aantal mensen zonder zich aan te melden en dat mag natuurlijk ook
tomos 4l 1972
tomos 4l 1973
tomos 4l 1973
Hoi Richard,
Hoe krijg je dat voor elkaar, zo'n smerig luchtfilter?
Cross je er ook stiekem mee?
En nog erger, zo te zien aan je carburateur is het ook naar binnen gegaan.
Slecht voor het mechaniek. Slijt als de pleuris.
Tja, die enkel gevlochten binnenkabels hebben mij al tig jaren geleden doen besluiten om over te gaan naar Japanse dubbel gevlochten binnenkabels. (van motoren)
Hebben gewoon minder wrijving en werken dus soepeler.
Breken daardoor dus niet of nauwelijks.
Niet orgineel maar wel heel erg betrouwbaar.
Zie je zondag
Hoe krijg je dat voor elkaar, zo'n smerig luchtfilter?
Cross je er ook stiekem mee?
En nog erger, zo te zien aan je carburateur is het ook naar binnen gegaan.
Slecht voor het mechaniek. Slijt als de pleuris.
Tja, die enkel gevlochten binnenkabels hebben mij al tig jaren geleden doen besluiten om over te gaan naar Japanse dubbel gevlochten binnenkabels. (van motoren)
Hebben gewoon minder wrijving en werken dus soepeler.
Breken daardoor dus niet of nauwelijks.
Niet orgineel maar wel heel erg betrouwbaar.
Zie je zondag