Pagina 1 van 1

-----[Lees me] R&E info. Moderator -----

Geplaatst: 04 Mar 2007, 01:23
door Deedjee
  • Zodra je een evenement invoert, wordt het zo snel mogelijk op de juiste plek in de agenda geplaatst.
  • Je invoer zal totdat dit gedaan is helemaal onderaan in het forum staan, onder:
    ----Hieronder komt je ingevoerde evenement----
  • Je mag je evenenement ook direct per PB opgeven aan D.J. :arrow: Afbeelding

  • Flyerservice:
    [size=8.0E+1](Dit geldt uitsluitend voor Puch en Tomos Oldtimer evenementen)[/size]
    Als je een flyer wil mailen opdat wij hem plaatsen en hosten: :arrow: evenementen@ptsite.nl

    Bericht voor planners/organistoren van evenementen:
    [size=8.0E+1]
  • Bekijk of andere evenementen dichtbij of misschien zelfs tegelijk met jouw evenement vallen.(Dit is een veel voorkomend euvel, wees het voor!)
  • Mocht je problemen voorzien- neem contact op met grote evenementen om te zien wanneer zij hun evenement gepland hebben.
  • Begin daarom vroeg met je organisatie, en geef je evenement zo snel mogelijk door, misschien zelfs al een intensie-bericht!
    Bijv:"We zijn van plan in de maand mei de huppelrit te gaan houden
  • Dan zetten wij dat alvast in het overzicht.
  • Opgaven van evenementen kunnen door het management worden aangepast, echter uitsluitend ter informatie voor leden.[/size]


Veel plezier op jullie meetings en ritten, etc!

[size=8.0E+1](De agenda wordt aan het einde van het jaar opnieuw ingedeeld, gesloten evenmenten zijn geweest- open evenementen komen nog, we laten oude ritten staan opdat jullie nog wat kunnen lezen over een rit- vele ritten komen volgend jaar namelijk weer.)

Aan - of opmerkingen? :arrow: PB - Deedjee.

Disclaimer: Aan deze evenementenagenda kunnen geen rechten worden ontleend.
[/size]

Auteursrechten zijn van toepassing- alle teksten en afbeeldingen e.d. zijn en blijven eigendom van de respectievelijke eigenaren.

Geplaatst: 21 Apr 2010, 08:28
door Deedjee
Beste leden - de agenda wordt door velen bekeken, besef daarbij dat dit forum openbaar is, je hoeft geen lid te zijn het te lezen.

De agenda is dus zinnig voor de scene, ondanks dat er op vele plaatsen al dan niet volledige overzichten zijn, als ik het aantal lezers zie in getallen hier dan is de PTsite.nl agenda 'hot"

Ik deed voorheen de agenda zelf, maar die is nu onderdeel van de moderators, en ik meen met name Swiffer die hier de zaak runt.

willen we deze agenda zo zinvol houden als voorheen, zullen de leden liefst iets meer moeten participeren in het volledig houden ervan.

Wij gaan niet op jacht meer naar evenementen, men moet ze hier aandragen.

Ook een afterparty komt niet perse meer uit de lucht vallen, en jullie worden verzocht daar zelf aandacht aan te besteden in het afterpartyforum.

Als men een evenement gepromoot wil hebben, meer dan een bericht hier, dan kan dat, en dient men een moderator te contacten, waarmee meer aandacht gerealiseerd kan worden binnen het forum, dmv flyers, fotos , headlines etc.

veel plezier dit seizoen, en help mee de agenda volledig te houden aub! :D

Geplaatst: 19 Mei 2010, 20:07
door Bing17
Kan die agenda andersom ingedeeld worden?
Zodat de ritten die voorbij zijn onderop komen te staan.

Geplaatst: 19 Mei 2010, 21:02
door John.s
Bing17 schreef:Kan die agenda andersom ingedeeld worden?
Zodat de ritten die voorbij zijn onderop komen te staan.


nee.

Geplaatst: 27 Mei 2010, 19:35
door SwiffMeister
Sorry voor de late response, ik was je hele vraag vergeten Bing en daarnet dacht ik er weer aan.

Wat je aandraagt, kan wel degelijk.
Maar we willen graag het kalender idee behouden op het forum. Dus het blijft nog even zo.
Er bestaat een kans dat als we over gaan op het nieuwe forum, er wat verandert, maar daar kan nu nog niet veel over gezegd of geschreven worden.