[Afterparty] BOZ Meeting 2008

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

[Afterparty] BOZ Meeting 2008

#1 Berichtdoor Puchgirlie » 14 Sep 2008, 13:41

Voor al uw herrineringen en foto`s.
Puch&Tomos lover since 1999!

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#2 Berichtdoor Puchgirlie » 14 Sep 2008, 13:50

Locatie: oud psychiatrische instelling cq rusthuis van drie verdiepingen hoog.

Vindbaarheid: goed voor degene die de weg kent, minder goed (het was pikkedonker aan de Putseweg) als je geen idee hebt wat Ossendrecht is. Geen straatlantaars.

Bier: Jupiler uit fles en plastic. Best lekker. Na overmatig gebruik was ik alleen goed ziek thuis, ik ben pas half 7 in slaap gevallen.

Mensen: viel me nog niet tegen. Musketiers, BOZ-ers, man uit Den Haag die op de camping in O`drecht stond, Zeelanders, 1 Gelderlander en de rest Brabanders.

Kampvuur: lekker warm en gezellig met fiets in het midden.

Eten: bbq die mocht van mij achterwege gelaten worden.

Binnenkant kraakpand: indrukwekkend.
Puch&Tomos lover since 1999!

Gebruikersavatar
KiP (man)
P&T Forum Oldskool
Berichten: 1708
Lid geworden op: 07 Feb 2005, 18:17
Locatie: MeDDo
Contact:

#3 Berichtdoor KiP (man) » 14 Sep 2008, 15:42

welke gelderlander dan
maar meestal is alles dat giftig is goed spul

Afbeelding

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#4 Berichtdoor SwiffMeister » 14 Sep 2008, 18:38

Zaterdag 13:00 Mazo belt: "ik ga niet mee, ben brak enzo, en voel me alsof ik een dooie kat heb opgegeten die door een vrachtwagen was aangereden 4 dagen geleden"
15:00 Vonk belt me op: "hoe laat ga je naar BOZ?" rond een uurtje of 5, half 6 denk ik "ow dan rijdt ik vast weg, tot vanavond."
16:45 Iron belt me op: "ja, me brommer is bagger ik ga niet om 5 uur bij jou kunnen zijn"
19:00 Iron belt weer: "Ik ben al 20 minuten naar je huys aan het zoeken, maar Goirle is een stuk groter dan ik dacht en mensen hebben me de verkeerde kant opgestuurd"
19:10, na Iron opgehaald te hebben zetten we bij mij thuis de frietpan maar aan.
20:00, kom we gaan je brommer fixxen
21:45, brommer gefixt: Ontsteking afgesteld, andere koppakking, tank volgetankt, we vertrekken slechts 4 en een half uur later dan geplant :P

Toen ging het heel snel, maar toch langzaam. We zijn verdwaalt in Breda en in Roosendaal.

0:45, we zouden er moeten zijn, maar na al een half uur 1 of andere putse weg te volgen hebben we nog niets gezien wat op een meeting lijkt, dus snijdt ik een snorfietser af.
De kerel op de snorfiets kijkt ons aan alsof we compleet gestoord zijn, welke mafkees komt er nu immers uit de buurt van Arnhem op een brommer midden in de nacht naar 1 of ander feestje van een stel brommerrijders :S ?
De kerel wijst ons de weg, we moeten de halve puttenseweg terug rijden... Daar zag hij ergens een hek met een berg Puch en Tomos logo's, waarschijnlijk moeten we daar zijn.

1:00 we hebben eindelijk gevonden waar we moeten zijn
1:15 we hebben de meeting gevonden en staan met ons eerste pilsje in de hand.

1:45 de tent staat

bijna 2:00, Simon sms't dattie nu wegrijdt uit breda en dattie nog ff langs komt...

Dan gaat het heel snel, gelukkig, gezellig en met veel vegetarische barbeque elementen (lees: bier)

half 5 ofzo: ik ga mn tent eens van binnen bekijken.

Zondag 11:00: Ik wordt wakker, volgens mij heb ik nog nooit zo lang uitgeslapen in deze tent...

Naar mijn stomme verbazing zit er een Simon bij het kampvuur, hij is om half 7 aangekomen :P Samen met een vriend op de fiets die de hele weg door hem gesleept is...

Na nog wat gegeten te hebben etc, besluiten we rond half 2 ofzo om naar huys te gaan, en om 2 uur zijn we dan daadwerkelijk onderweg.
Nu hebben we Vonk bij die Roosendaal kent en ons er doorheen loodst. Nabij Etten Leur rijden we nog bijna de A58 op.

In Dorst neem ik afscheid van Iron en Vonk, zij vervolgen hun tocht richting Kaatsheuvel/Waalwijk, en ik ga richting Tilburg. Om half 5 precies ben ik thuis en zit de meeting er weer op.
Een geslaagde meeting zelfs! Hulde aan de organisatie!
Jammer dat ik de vuurspuwers en de barbeknoei gemist heb.

Mafkees van de dag: Simon, met zijn belachelijke plan om om 2 uur s'nachts nog te besluiten naar de meeting te komen :P en het nog uitvoert ook. Restecp!

Leuk detail: een Prolab die na een ondefinieerbaar aantal flessen bier nog alle kanten uit loopt/waggelt behalve de kant die hij op wil :P
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#5 Berichtdoor Prolab » 14 Sep 2008, 19:01

ja swiff ik weet dat ik weer es straal lazarus was :lol:

nog twee flinke sneden in me vingers eraan overgehouden door die gare gebroken trespa vloer bij de barbeque

maar ben ook na een super relaxte rit weer thuis gekomen, foto's en video's komen nog, misschien vanavond..
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#6 Berichtdoor Ironpuch » 14 Sep 2008, 21:33

hoelaat was jij wakker.. :P

en hoe hard was jij dronken :lol: :lol:
kaas = lekker

Gebruikersavatar
Kevin
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 Aug 2006, 23:02
Locatie: Roosendaal/Schiedam

#7 Berichtdoor Kevin » 14 Sep 2008, 21:56

nou, was weer gezellig :D
When you have no style or imagination, just copy your friends.

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#8 Berichtdoor Deedjee » 14 Sep 2008, 22:36

Lmao toffe verhalen , dank!

en idd simon : Stijl! 8)

Gebruikersavatar
Bing17
Sir SpamAlot
Berichten: 4939
Leeftijd: 47
Lid geworden op: 04 Jun 2005, 10:26
Locatie: breda

#9 Berichtdoor Bing17 » 15 Sep 2008, 09:12

Foto's zijn altijd leuk.

Jammer alleen dat als de foto's pas echt interresant worden, er niemand meer is die daadwerkelijk nog een foto kan maken.
ɐıןɐɹʇsnɐ uı ǝןıɥʍuɐǝɯ

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#10 Berichtdoor BougieVonkie » 15 Sep 2008, 11:02

Bing17 schreef:Foto's zijn altijd leuk.

Jammer alleen dat als de foto's pas echt interresant worden, er niemand meer is die daadwerkelijk nog een foto kan maken.


Gaat wel hoor, kwestie van je statief meebrengen :wink:
blaat

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#11 Berichtdoor Prolab » 15 Sep 2008, 16:52

Ironpuch schreef:hoelaat was jij wakker.. :P

en hoe hard was jij dronken :lol: :lol:


ik heb lekker tot een uur of 2 liggen pitten, stond in de schaduw en het is daar super rustig natuurlijk.

en een gedeelte weet ik niet meer dus het is een goeie meeting geweest dan.. :lol: :lol:
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#12 Berichtdoor Prolab » 15 Sep 2008, 19:35

mijn verslag:

zaterdag optijd op gestaan, had er een nogal zware week opzitten en mijn plan was lekker losgaan op de meeting (wat me dus weer eens gelukt is :lol: )

had nog wat sleutelwerk te verrichten, was van plan op me ragger te komen met de 70 cc tweebak, maar kreeg em niet erg lekker draaiend, een lekkende kop en voetpakking waren de boosdoender, gebruikte rommel gebruiken werkt niet altijd goed blijkbaar. maar de zwaar versleten 15 gaf ook gedonder.
dan maar met de zwarte mv, de redelijk originele, komt die ook eens uit de schuur, maar die reed niet erg door dus dat was ook niks.
toch maar me groene mv gepakt en de achterremkabel gefixt.

al met al was het toch weer 3 uur in de middag en was van plan om die tijd te vertrekken maar ging dus niet lukken, balen eerst natuurlijk.
nog benzine gehaald, sixpack hertog jan en rookwaar, toen nog een douche genomen en de zooi ingepakt en opgeladen, en toen zo rond half vijf pas weg gereden.

hellevoet uit en de haringvlietdam over, brommer liep in ieder geval behoorlijk goed weer, het snelle 50 concept werkt nog steeds :D
na stellendam moet ik nog even de ketting spannen, was ik in alle haast nog vergeten te controleren, en toen richting dirksland.

bij een tankstation effe een kingsize twix in me bakkes gepropt aangezien ik niet erg goed meer kon denken, had slecht een boterham op die dag.

Afbeelding

bij de grevelingendam/philipsdam effe tijd voor een pils :D d'r valt hier werkelijk echt helemaal niks te beleven hier :? energie zat weliswaar.

Afbeelding

actiefoto bij de krammersluizen, wel goed wegdek in dit gebied.

eenmaal de dam over was het een kwestie van flink doorplanken, lange rechte wegen richting tholen waren een feit, richting hassel en dan boz, nog even zoeken naar de juiste richting en dan alweer opweg naar hoogerheide, putsebaan en de borden zijn ook zo gevonden, nog effe tijd voor een pils intussen, het was niet ver meer iig.

toch na een goede 2 uur en een kwartier was ik er, welliswaar een van de eerste dus mijn latere vertrektijd had niet erg veel uitgemaakt.

Afbeelding

meeting was bij een voormalig rusthuis wat gekraakt was, en het zag er ook behoorlijk gekraakt uit :D maar dat mocht de pret niet drukken, redelijk kleine plek en mooie rustige plek voor de tent op te zetten, de crosbaan had ik inmiddels al afgekeurd voor dronken mensen, ging niet goed komen, had al moeite met het parcoers na een paar biertjes.

Afbeelding

stuk kraakpand..

bij de bbq en het kampvuur effe handje geholpen, schoot niet erg op, met een verzinkt looprooster als ondergrond voor het vlees had ik me voorgenomen eerst te kijken of er niemand gruwelijk ziek ging worden hiervan :? later toch maar wat genomen, bleek toch wel soort van veilig te wezen, tja een twix en een boterham is niet erg veel eten.

vonk was er inmiddels ook al, eigenlijke even later dan mij al, op de ds, puch zeeland was er ook.

Afbeelding

Afbeelding

vuur was erg fijn, een stuk rijden met een graad of 17 is toch wel fris.

Afbeelding

vonkie gelukkig.. :D

Afbeelding

de soort van verkool ritueel van dood beest.. :D

er was intussen ook een muzikant bezig, met een akoestische gitaar, wat opnemer, en voetpedalen en een versterker maakte ie echt geweldige sounds, klonk wel lekker psychedelisch, ik kon het in ieder geval erg waarderen.

Afbeelding


en zo verder, de pilzen gingen er erg goed in, de vaagheid in mijn hoofd groeide met de minuut, tot ik toch een tijd met iemand zat te ouwehoeren, bleek het onze racingjet te zijn, had em nog niet eens zo lang geleden een keer ontmoet en nou het helemaal niet in de gaten hebben dat ie naast me zat :? :D

het terrein was niet erg meeting vriendelijk af en toe, de stompjes struik waren erg verraderlijk, maar de gare trespa vloer bij de bbq zorgden er uiteindelijk voor dat ik echt zeer riant op me bakkes ging, moet wel een komisch gezicht zijn geweest 8)

na het opstaan liep er nogal wat bloed van m'n linkerhand af, de vlijmscherpe rand van het trespa had een paar goede japen veroorzaakt in me vingers, dus bij de bar toch maar even de ehbo doos gevraagd en dit verbonden.

Afbeelding

dit is ongeveer zo wazig als ik was :lol:

en zo in alle actie van de meeting werd ik ineens wakker s'ochtends vroeg in mijn tent, ik meende dat ik vonk nog wat hoorde praten.
toch maar de slaapzak erbij gepakt aangezien ik het ijskoud had, en weer ingeslapen.

omstreeks 14:00 uur uit me tent gekropen, met het welbekende gevoel in me sodemieter, bak koffie ging er goed in en een biertje ook, knapte alweer snel op.

Afbeelding

racingjet hier, ook in niet z'n beste gezondheid net als ik :lol:

al snel maar de spullen gepakt, moest nog een flinke rit rijden en het was echt schitterend weer.

onderweg lekker rustig aan gedaan, bij de krammersluisen moest dit gevaarte effe gesleept worden

Afbeelding

stond dus effe tijdje stil, tijd voor wat te roken dus en een foto.

brommer liep echt gigantisch goed, gister op de heenreis nog geen drie liter verbruikt en dat op een ruime 100 km erg netjes. en vandaag lekker doorvlammen, echter in dirksland effe terrasje gepikt, dat nuchter worden was nie zo leuk dus een paar pilzen gaan er goed in.

even later de dam over blazen en prolab was weer thuis, geslaagde meeting dus en weer veel geluk met het mooie weer..
Laatst gewijzigd door Prolab op 15 Sep 2008, 20:34, 4 keer totaal gewijzigd.
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#13 Berichtdoor SwiffMeister » 15 Sep 2008, 19:47

Prolab schreef:
Ironpuch schreef:hoelaat was jij wakker.. :P

en hoe hard was jij dronken :lol: :lol:


ik heb lekker tot een uur of 2 liggen pitten, stond in de schaduw en het is daar super rustig natuurlijk.

en een gedeelte weet ik niet meer dus het is een goeie meeting geweest dan.. :lol: :lol:


Ik als jouw achterbuurman kan dat beamen... Ware het niet dat 1 of andere malloot in jouw tent het nodig vond om een half bos om te zagen in zijn slaap...
Je sliep trouwens wel erg vast, want we hebben nog met een man of 5 geprobeerd je wakker te maken rond een uur of 1 :P We hebben heel hard staan roepen enzo, maar je sliep gewoon door :P
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#14 Berichtdoor Prolab » 15 Sep 2008, 19:53

eenmaal in coma op een meeting wens ik je veel succes met mij wakker maken, had door de voorafgaande zware week ook last van flinke vermoeidheid bovenop de lading bier, waarvan de eerste er om een uur of 3 al in ging. :D
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#15 Berichtdoor Prolab » 15 Sep 2008, 19:56

SwiffMeister schreef:
Prolab schreef:
Ironpuch schreef:hoelaat was jij wakker.. :P

en hoe hard was jij dronken :lol: :lol:


ik heb lekker tot een uur of 2 liggen pitten, stond in de schaduw en het is daar super rustig natuurlijk.

en een gedeelte weet ik niet meer dus het is een goeie meeting geweest dan.. :lol: :lol:


Ik als jouw achterbuurman kan dat beamen... Ware het niet dat 1 of andere malloot in jouw tent het nodig vond om een half bos om te zagen in zijn slaap...
Je sliep trouwens wel erg vast, want we hebben nog met een man of 5 geprobeerd je wakker te maken rond een uur of 1 :P We hebben heel hard staan roepen enzo, maar je sliep gewoon door :P


ow en trouwens ben ik doof aan een kant, dus ik ga dan op me goede oor liggen en hoor ik niks meer.. :D
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#16 Berichtdoor SwiffMeister » 15 Sep 2008, 19:58

Kun je je foto's ff fixxen? Ze zijn zo wel erg klein (en niet erg clickable)
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#17 Berichtdoor Prolab » 15 Sep 2008, 20:14

ja ben ermee bezig, de direkte link staat niet meer op imageshack, dus effe uitzoeken hoe het nou moet
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#18 Berichtdoor BougieVonkie » 15 Sep 2008, 20:14

Ik heb nog 2 filmpjes van die gitaar gozer :lol:
blaat

Gebruikersavatar
Fox
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 242
Lid geworden op: 20 Jul 2008, 22:51
Locatie: Simcity

#19 Berichtdoor Fox » 15 Sep 2008, 20:27

Prolab schreef:ja ben ermee bezig, de direkte link staat niet meer op imageshack, dus effe uitzoeken hoe het nou moet


effe de .th uit de naam van de jpg slopen en je hebt je originele formaat weer. Misschien wil dat helpen.

Afbeelding
Hebben we dat ook weer gehad.

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#20 Berichtdoor Deedjee » 15 Sep 2008, 20:29

Ziet er super uit mooie plek, en helemaal geen gedoe met wouten enzo? geluidsoverlast ofzo?

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#21 Berichtdoor SwiffMeister » 15 Sep 2008, 20:32

Nee, lol, moet je met google earth eens zoeken naar de locatie:
lat=51.3981888038, lon=4.35352283055 (via toevoegen, plaatsmarkering)
No way dat je daar overlast kunt genereren en dat er wouten/flikken komen controleren. Hoogstens een verdwaalde boswachter ofzo :P
Laatst gewijzigd door SwiffMeister op 15 Sep 2008, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#22 Berichtdoor Deedjee » 15 Sep 2008, 20:34

mega idd, dé plek voor een meeting, uniek

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#23 Berichtdoor Puchgirlie » 15 Sep 2008, 20:49

@ Prolab
Wow jij hebt lef, binnenin het kraakpand een foto te maken :P Ik werd zo ongeveer eruit gebonjourd door de vriendin van Ramon...terwijl Ramon zelf toestemming had gegeven om ff binnen te checken.

De locatie was goed inderdaad. Was er al eens eerder geweest toen traden er wat bandjes op en was de plee niet buiten en omringd met 3 planken waarvan 1 met doorzichtig rood glas. Beetje pimpen en je kan er voor 100 man plek creeeren. Tapijt op het gras begreep ik niet helemaal...

Foto`s komen nog.
Laatst gewijzigd door Puchgirlie op 15 Sep 2008, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Puch&Tomos lover since 1999!

Gebruikersavatar
Prolab
Techmod
Techmod
Berichten: 7885
Lid geworden op: 22 Apr 2007, 20:39
Locatie: Hellevoetsluis
Contact:

#24 Berichtdoor Prolab » 15 Sep 2008, 20:52

heb meer foto's :D
Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..

professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...

en BBM power rules..

Gebruikersavatar
Puchgirlie
PTF Crew
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 Mei 2005, 22:59
Locatie: Bergen Op Zoom
Contact:

#25 Berichtdoor Puchgirlie » 15 Sep 2008, 21:05

Afbeelding
Kampvuur met op achtergrond kraakhuis[/img]

Afbeelding
[b]Colin en Senne op zijn kop; vond liggend op mijn rug de ideale manier voor een fotootje


Afbeelding
Hier kan je dat nog eens goed zien, ik had het erg naar me zin :P liggend

Afbeelding
Mikey in the picture 8)

Afbeelding
Fiets uit het kampvuur, de cranck gloeide helemaal
Puch&Tomos lover since 1999!

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#26 Berichtdoor BougieVonkie » 15 Sep 2008, 21:12

Prolab schreef:heb meer foto's :D


Haha ik ook, lol.

Ben gewoon anderhalf uur lang binnen geweest om een fotorepo te maken :D

Niet dat ik er iets mee ga doen hoor, 't is toch iemand zijn huis immers.
blaat

Gebruikersavatar
Fox
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 242
Lid geworden op: 20 Jul 2008, 22:51
Locatie: Simcity

#27 Berichtdoor Fox » 15 Sep 2008, 21:19

Puchgirlie schreef: vond liggend op mijn rug de ideale manier voor een fotootje
Hier kan je dat nog eens goed zien, ik had het erg naar me zin :P liggend


Ik ga er helemaal niks over zeggen. :fluit: :mrgreen:
Hebben we dat ook weer gehad.

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#28 Berichtdoor BougieVonkie » 15 Sep 2008, 21:42

Afbeelding

Tentje staat.

Afbeelding

Klaar voor de meeting!

Afbeelding

Stukkie asfaltweg naar de zandafgraving.

Afbeelding

Ramon die een boom in stukken ging zagen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heldere maar koude nacht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blaat

Gebruikersavatar
Simon
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1045
Leeftijd: 32
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 19:17
Locatie: Breda

#29 Berichtdoor Simon » 15 Sep 2008, 22:05

Vette foto's vonk :D

Jammer dat wij pas aankwamen toen het al afgelopen was.
Piet de Vries schreef:LEKKERE RAGBOER

Gebruikersavatar
Kevin
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 Aug 2006, 23:02
Locatie: Roosendaal/Schiedam

#30 Berichtdoor Kevin » 15 Sep 2008, 22:08

ik heb eigenlijk maar 2 foto's; de man en zijn schouw!

Afbeelding

Afbeelding
When you have no style or imagination, just copy your friends.

Gebruikersavatar
BougieVonkie
PUG Goirle
Berichten: 810
Lid geworden op: 12 Mei 2005, 14:06
Locatie: Kaatsheuvel
Contact:

#31 Berichtdoor BougieVonkie » 15 Sep 2008, 22:11

[html]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/micEV_pHr4E&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/micEV_pHr4E&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/html]
blaat

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#32 Berichtdoor SwiffMeister » 15 Sep 2008, 22:19

Die kerel was echt goed bezig met zijn muziek. Lekkere psychodelische shit.
Alleen toentie tegen me aan kwam lullen vond ik het maar een vaag figuur :P Beetje eng zelfs toen ik hem overdag zag.

Klopt het dat die kerel als tiener zoveel geblowt heeft dattie de rest van zijn leven stoned blijft ofzo? Want daar leek het wel een beetje op :) (net als obelix met toverdrank)
Wel lachen dattie alles wattie zag als "wijs" bestempelde. Jammer dat Wallie Woodstock er niet bij was, da's de enige hippie die een beetje bij hem in de buurt kan komen volgens mij.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Simon
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1045
Leeftijd: 32
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 19:17
Locatie: Breda

#33 Berichtdoor Simon » 15 Sep 2008, 22:20

Haha hij begon 's ochtends ook allemaal tegen mij te praten.
Vond m wel aardig hoor
Piet de Vries schreef:LEKKERE RAGBOER

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#34 Berichtdoor SwiffMeister » 15 Sep 2008, 22:25

Ja ok, het was idd een aardige kerel en volgens mij wel de laatste persoon die iemand kwaad zou doen, maar toch, ik vond deze man zò vaag dat het aan het enge grensde :P (kan ook aan mijn brakke gevoel hebben gelegen)
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
KiP (man)
P&T Forum Oldskool
Berichten: 1708
Lid geworden op: 07 Feb 2005, 18:17
Locatie: MeDDo
Contact:

#35 Berichtdoor KiP (man) » 15 Sep 2008, 22:47

wallie is opzich niet echt vaag
maar meestal is alles dat giftig is goed spul



Afbeelding

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#36 Berichtdoor SwiffMeister » 15 Sep 2008, 22:53

Nee ok, maar die kent wrs wel veel vage mensen denk ik dan.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
Michiel
De Musketiers
Berichten: 345
Lid geworden op: 12 Okt 2005, 21:39
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contact:

#37 Berichtdoor Michiel » 16 Sep 2008, 00:52

Het was even een drama om er te komen, verdwaald in roosendaal, Belgie en de andere gehuchten daar in de buurt. Maar eenmaal op de goede weg was het ook zo gevonden, blijheid allom toen we eindelijk borden zagen met puch erop.

De meeting was echt cool en op een top lokatie, lekker in het bos. Verder was ik aardig wasted dus weet er niet zoveel meer van, maar was zeker gezellig en lekkere muziek erbij van de eenmansband wat voor een relaxte sfeer zorgde :smoke:

Volgende ochtend een bak koffie gedronken welke meer op thee leek, maargoed je kan niet alles hebben. Hierna nog lekker gecrosst door de bossen en over de heuvels, waarna we de tenten ingepakt hebben en op huis aangegaan zijn.

Al met al een geslaagde meeting :marieke:

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#38 Berichtdoor Ironpuch » 16 Sep 2008, 11:09

SwiffMeister schreef:Die kerel was echt goed bezig met zijn muziek. Lekkere psychodelische shit.
Alleen toentie tegen me aan kwam lullen vond ik het maar een vaag figuur :P Beetje eng zelfs toen ik hem overdag zag.

Klopt het dat die kerel als tiener zoveel geblowt heeft dattie de rest van zijn leven stoned blijft ofzo? Want daar leek het wel een beetje op :) (net als obelix met toverdrank)
Wel lachen dattie alles wattie zag als "wijs" bestempelde. Jammer dat Wallie Woodstock er niet bij was, da's de enige hippie die een beetje bij hem in de buurt kan komen volgens mij.

hahah ja vette muziek was dat. echt gaaf. vond t ook zo droog dat wij aankwamen tijn en dat we dachten van waar the fuck zijn we beland toen we dat huis zagen en die muziek hoorde en niemand zagen :lol: :lol:

ja was wel aardige kerel, maar ik vond m ook een beetje eng :P
kaas = lekker

Gebruikersavatar
SwiffMeister
Moderator
Moderator
Berichten: 8970
Lid geworden op: 10 Dec 2004, 14:23
Locatie: Tilburg
Contact:

#39 Berichtdoor SwiffMeister » 16 Sep 2008, 11:35

Ja idd, echt zo'n blair witch project idee toen we daar aankwamen, alles gewoon helemaal donker was en er alleen maar 2 puchjes en een tentje stonden :P
En dan van die vage geluiden die ergens vandaan kwamen, maar waarvandaan was totaal onduidelijk.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Gebruikersavatar
MikeKuijpers
Puch&Tomos Lover
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 Aug 2008, 15:30
Locatie: Bergen op Zoom
Contact:

gezellig

#40 Berichtdoor MikeKuijpers » 16 Sep 2008, 19:25

hoi allemaal ik hoop dat jullie genoten hebben van de meeting alweer 2de editie voor ons.
ik moet zeggen dat de lokatie vond ik zelf leuker was als vorrig jaar wat ik wel gaaf vind is omdat ramon en ik maar met zen 2en zijn de rest allemaal vrijwilligers zijn die hebben meegeholpen.
dit wel bijzonder is want het waren vorrig jaar de harley rijders en dit jaar mijn vriendin en de krakers.
zo zie je maar wat een leuke lui er allemaal nog rondlopen ook omdat de muziek en het vuurspuwen spontaan is gegaan hier heb ik nooit afspraken over gemaakt, dat is het moie aan denneheuvel spontaniteit van de mensen, en dan is het niet moeilijk meer er een gezellige avond van te maken tot volgend jaar op denne heuvel. :lol: :wink:
"guinness draught" da lijkt op capuschino en da mok ok nie.

Deedjee
Erelid
Berichten: 13403
Lid geworden op: 06 Feb 2005, 19:20
Locatie: Amersfoort.
Contact:

#41 Berichtdoor Deedjee » 16 Sep 2008, 19:57

... en niet te vergeten een driewerf hoera voor jou en Ramon!!

dank jullie namens de mensen die er waren voor de gave meeting! :Klap: :marieke:

Gebruikersavatar
Simon
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1045
Leeftijd: 32
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 19:17
Locatie: Breda

#42 Berichtdoor Simon » 16 Sep 2008, 20:44

Excuses nog voor die kap van je vz ;) en bedankt voor die benzine :D
Piet de Vries schreef:LEKKERE RAGBOER

Gebruikersavatar
MikeKuijpers
Puch&Tomos Lover
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 Aug 2008, 15:30
Locatie: Bergen op Zoom
Contact:

#43 Berichtdoor MikeKuijpers » 16 Sep 2008, 21:39

maakt niet uit jo ik werk in de metaal en kan alles zelf beune dus komt goed. ik kwam er erachter dat het boutje wat hem aan het frame houd ook lam was heb ik meteen een nieuw tabeindje gedraait.
hoe is het eigenlijk verder nog met jou gegaan naar huis?
"guinness draught" da lijkt op capuschino en da mok ok nie.

Gebruikersavatar
Dekota
Puch&TomosDie-Hard
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 Mei 2006, 14:53
Locatie: Hellevoetsluis

foto's en alternatief plan

#44 Berichtdoor Dekota » 17 Sep 2008, 11:56

Ziet er uit als een toffe meeting. Dankje voor de t3 op de foto hoor Johan.
Wij hebben het ook naar ons zin gehad.

Met [size=2.0E+2]1700[/size] man (+20 tal vrouw) gepaintballt.

Super cool.

3000 verfkogels :lol: en wat spierpijn :cry: van het sluipen later een voldaan gevoel.

Volgend jaar misschien een Puch tomos squad :?:

Check op Mahlwinkel / euro Big game..


Jeroen

Gebruikersavatar
Simon
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1045
Leeftijd: 32
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 19:17
Locatie: Breda

#45 Berichtdoor Simon » 17 Sep 2008, 16:22

Vet, paintballen wil ik ook zeker nog een keer doen:D

@Mike, de terugweg ging een stuk soepeler ja, totdat de benzine op was ;)
Piet de Vries schreef:LEKKERE RAGBOER

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#46 Berichtdoor Ironpuch » 17 Sep 2008, 18:39

Simon schreef:Vet, paintballen wil ik ook zeker nog een keer doen:D

@Mike, de terugweg ging een stuk soepeler ja, totdat de benzine op was ;)
benzine op??
waarom heb je niet toen getankt dan?
moest je ver lopen?
kaas = lekker

Gebruikersavatar
Bing17
Sir SpamAlot
Berichten: 4939
Leeftijd: 47
Lid geworden op: 04 Jun 2005, 10:26
Locatie: breda

#47 Berichtdoor Bing17 » 17 Sep 2008, 18:41

Mooie foto's Jeroentje. :D
ɐıןɐɹʇsnɐ uı ǝןıɥʍuɐǝɯ

Gebruikersavatar
Ironpuch
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04 Nov 2005, 17:10
Locatie: Arnhem
Contact:

#48 Berichtdoor Ironpuch » 17 Sep 2008, 19:05

achja ik moest zatte johan ff uitlachen.
kaas = lekker

Gebruikersavatar
Simon
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1045
Leeftijd: 32
Lid geworden op: 06 Mei 2006, 19:17
Locatie: Breda

#49 Berichtdoor Simon » 17 Sep 2008, 19:42

Ironpuch schreef:
Simon schreef:Vet, paintballen wil ik ook zeker nog een keer doen:D

@Mike, de terugweg ging een stuk soepeler ja, totdat de benzine op was ;)
benzine op??
waarom heb je niet toen getankt dan?
moest je ver lopen?


Ik had geen geld bij me :smoke:. Tijn(niet swiff, maar die vriend dus) heeft me een heel stuk meegesleept vanaf de fiets en toen ben ik vanaf zijn huis op de fiets naar huis gegaan.
Piet de Vries schreef:LEKKERE RAGBOER

Gebruikersavatar
MikeKuijpers
Puch&Tomos Lover
Berichten: 80
Lid geworden op: 10 Aug 2008, 15:30
Locatie: Bergen op Zoom
Contact:

#50 Berichtdoor MikeKuijpers » 18 Sep 2008, 10:28

hallo allemaal onder omstandigheden tussen ramon en ik waar ik nu niet over doorga is de volgende meeting waarschijnlijk niet meer op denneheuvel.
maar ik heb iemand op de meeting horen praten over een zeeland brabant meeting in tholen deze man kwam uit zeeland en ik wil graag weten wie dat is dan kan ik in 2009 gewoon weer door want hier gaat het denk ik voorlopig niet meer lukken even een trurrig bericht tussendoor maargoed.
het was zeker een hele toffe meeting en ik wil dit zeker ook blijven doen.
"guinness draught" da lijkt op capuschino en da mok ok nie.


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2008”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten