Verslag van de Haarlemmermeerronde 2006

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Frans
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 1244
Leeftijd: 62
Lid geworden op: 13 Okt 2004, 19:17
Locatie: haarlem

Verslag van de Haarlemmermeerronde 2006

#1 Berichtdoor Frans » 02 Okt 2006, 22:21

De Haarlemmermeer ronde
Er kwamen 28 deelnemers opdagen en we hadden dus een leuke overzichtelijke groep rijders.
Ivo was met zijn camperbus gekomen om als bezem wagen achter ons aan te rijden en hij had voor de gezelligheid zijn vrouw en twee kinderen mee genomen.
Nadat we lekker met zijn allen bijgekletst waren zijn we iets later als gepland gaan rijden, dit om dat de mensen uit Friesland wat vertraging hadden.
Er was ook nog iemand uit Deventer gekomen met een M50 met dubbele uitlaat. Er was ook een ander merk bij iemand die op zijn benellie uit Almere was gekomen om met ons mee te rijden
Verder waren er een hoop nieuwe gezichten bij en een hoop oudebekenden.
Alles bij elkaar was het een leuke en gezellige groep om mee op stap te gaan.
Ik reed voorop en mijn broer erik vormde de achterhoede, alles ging goed totdat hij belde dat zijn brommer het niet meer deed,
het bleek gelukkig alleen maar een vuiltje in de carburateur te zijn
dus iedereen stapte weer op om verder te rijden.
Ik zette het kontakt van mijn brommer aan om ook te gaan rijden
maar toen sloeg voor mij het noodlot toe; na diverse malen trappen wilde hij niet aanslaan ik dacht nog zeker verzopen, nou dan duw ik hem even aan. Maar nee hoor niets meer, even gekeken maar er was geen vonk..
Toen hebben we de brommer maar in de bus gezet en is de groep verder gereden naar de plek waar we zouden gaan eten.
Daar hebben we nog van alles geprobeerd met hulp van Ruud Schuitenmaker, maar er zat geen leven meer in, en ben ik de rest van de rit mee gereden met de bezem wagen, dat was flink balen. :cry:

Aan het eind van de rit nog even gezellig met een groep wat zitten kletsen, en toen was het tijd om weer naar huis te gaan.
Ivo was zo vriendelijk om mij met mijn brommer naar huis te brengen.

Ondanks dat ik zelf met mijn brommer was uitgevallen vond ik het een geslaagde dag!
Fotos komen nog om de een of andere reden krijg ik steed kruisjes te zien als ik ze neer zet.

Gebruikersavatar
Yel
PTC Zeeland
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 Mei 2005, 06:25
Locatie: Goes

#2 Berichtdoor Yel » 03 Okt 2006, 12:19

Hi Frans, fijn dat het zo gezellig is geweest ondanks het uitvallen van je brommer (alweer gemaakt, enig idee wat het is?)

fotos komen nog om de een of andere reden krijg ik steed kruisjes te zien als ik ze neer zet

Je kan ze eventueel ook even PB'en of doormailen naar admin@ptsite.nl, (zet er even mn naam bij) dan komt het ook goed..

Gebruikersavatar
Frans
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 1244
Leeftijd: 62
Lid geworden op: 13 Okt 2004, 19:17
Locatie: haarlem

#3 Berichtdoor Frans » 03 Okt 2006, 16:58

Hi Frans, fijn dat het zo gezellig is geweest ondanks het uitvallen van je brommer (alweer gemaakt, enig idee wat het is?)


de bobine heeft het begeven :cry:


fotos van de rit staan hier

Gebruikersavatar
Renzo
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 1564
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 15:17
Locatie: Den Hout

#4 Berichtdoor Renzo » 03 Okt 2006, 22:47

Ik heb trouwens gehoord dat je je groene Sprint verkocht hebt. Mooi voor je! Die komt in Oosterhout naast mijn VZ te staan trouwens.. :P
Schromelijk overdreven..

Gebruikersavatar
Frans
-P&T Forum Senior Lid-
Berichten: 1244
Leeftijd: 62
Lid geworden op: 13 Okt 2004, 19:17
Locatie: haarlem

#5 Berichtdoor Frans » 03 Okt 2006, 22:55

Renzo schreef:Ik heb trouwens gehoord dat je je groene Sprint verkocht hebt. Mooi voor je! Die komt in Oosterhout naast mijn VZ te staan trouwens.. :P

klopt, als het goed is word hij deze week opgehaald


Terug naar “[Ritten & Evenementen] Afterparties 2006”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten