Veel Puch was er niet, hoogstens een stuk of 10. Tomos was er nog minder, want op mijn eigen brommer na heb ik er geen gezien. Wat wel goed was vertegenwoordigt waren de merken Flandria en Royal Nord. Niet verwonderlijk natuurlijk want dat zijn de echte belgische merken. Er waren erg veel Flandria Records, en Royal Nord race modelletjes. Wat wel opviel is dat er nagenoeg ook bijna geen Zundappen stonden. Wel waren er veel Hondas. vooral Daxen van het DAX team (een of andere club). Totaal reden er meer dan 350 mensen mee met de ritten, en ik denk dat er zeker meer dan 400 brommers op het terrein stonden.
Natuurlijk werden er ook prijzen uitgerijkt.
de Pechprijs ging naar iemand die zijn kreidler in vlammen op had zien gaan.
er was een prijs voor de persoon die van het verst was gekomen op de brommer, die meneer kwam helemaal uit Tiel

er was een prijs voor de persoon die het verst was gekomen met de brommer op aanhanger, die meneer kwam uit Londen

de grootst vertegenwoordigde club was het DAXteam, en de 2e grootst vertegenwoordigde club waren de Bromvliegers. De oudste deelnemer was voor een man van bijna 79 jaar oud, met een Flandria Super Record.
verdere prijzen weet ik zo niet meer.
Alles bij elkaar een heel geslaagde dag.