Oranje 4L

Veel leden houden dagelijks Marktplaats etc. in de gaten
Koopjes, opmerkelijke zaken, handel-tips!
Een babbeltje daarover is toegestaan.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Tomos71
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 808
Leeftijd: 29
Lid geworden op: 15 Jan 2013, 19:30
Locatie: Tilburg

Oranje 4L

#1 Berichtdoor Tomos71 » 27 Jun 2026, 22:22

Was dit niet ooit de Tomos met raketblok?

https://link.marktplaats.nl/m2394417226 ... nt=app_ios
Tomos 4l 1980
Tomos 3l 1970

Gebruikersavatar
Jos
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 3433
Leeftijd: 72
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 06:25
Locatie: Tilburg

Re: Oranje 4L

#2 Berichtdoor Jos » 28 Jun 2026, 07:58

Ja dacht ik ook al , was lit van Puch 66 , ik geloof dat hij Fred heete

owillekes
Puch&Tomos Fan
Berichten: 29
Leeftijd: 64
Lid geworden op: 04 Apr 2011, 10:26
Locatie: Vreeswijk

Re: Oranje 4L

#3 Berichtdoor owillekes » 28 Jun 2026, 08:40

Zeker niet van Fred. Toch Henk?


Terug naar “[Beursplein] Op Marktplaats Gespot!”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten