Was dit niet ooit de Tomos met raketblok?
https://link.marktplaats.nl/m2394417226 ... nt=app_ios
Oranje 4L
- Jos
- Puch&Tomos Oldtimer
- Berichten: 3433
- Leeftijd: 72
- Lid geworden op: 18 Sep 2005, 06:25
- Locatie: Tilburg
Re: Oranje 4L
Ja dacht ik ook al , was lit van Puch 66 , ik geloof dat hij Fred heete
-
owillekes
- Puch&Tomos Fan
- Berichten: 29
- Leeftijd: 64
- Lid geworden op: 04 Apr 2011, 10:26
- Locatie: Vreeswijk
Re: Oranje 4L
Zeker niet van Fred. Toch Henk?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten