Puch MV 50 racer
€ 1.700,00
https://link.marktplaats.nl/m2238999872 ... ialbuttons
Mv 50 racer
- DaanPuch
- Puch&Tomos Oldtimer
Re: Mv 50 racer
ik vrees dat vooral de looks heel erg race zijn. qua prestaties zal het wel meevallen met die driebak hand. lijkt ook gewoon een normale mv cylinder ip te zitten. maar goed wie weet is ie wel extreem getjoent maar ik vraag me af. ook geen trotse vermelding van de prestaties oid
Overal gaten in boren, wat volgens mij meer weerstand oproept dan dat het doet afnemen en een plank ipv een zadel noem ik nou niet echt racie......
Idee een 10, uitvoering een 6-
Idee een 10, uitvoering een 6-
Hoe hard je rijd hangt af van je rechterhand, hoe hard die kan is een heel ander dingetje 

- Auke Gerrits
- Puch&Tomos Oldtimer
Ik vind hem erg geslaagd.
- Puchketier
- PUG Goirle
- Leeftijd: 43
gaaf ding om te zien, maar als je hier de weg mee opgaat trek je denk ik iets te veel aandacht
boeiend....
- SwiffMeister
- Moderator
Ik vind hem wel geinig. Jammer van al die gaatjes waarmee het ding 200 gram lichter is geworden, dat zet geen zoden aan de dijk.
De tank vind ik gaaf. Het voorspatbord ook, al had ik daarvan de steuntjes anders gemaakt zodat de torsiestijfheid vd vork erdoor verbeterd word.
Verder zie ik nog wel wat puntjes die relatief eenvoudig serieus verbeterd kunnen worden voor race doeleinden.
Maar 1700 is mss wel veel voor wat het is.
De tank vind ik gaaf. Het voorspatbord ook, al had ik daarvan de steuntjes anders gemaakt zodat de torsiestijfheid vd vork erdoor verbeterd word.
Verder zie ik nog wel wat puntjes die relatief eenvoudig serieus verbeterd kunnen worden voor race doeleinden.
Maar 1700 is mss wel veel voor wat het is.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...