Pagina 1 van 1
ms
Geplaatst: 23 Jun 2026, 14:53
door Jeevee
Re: ms
Geplaatst: 23 Jun 2026, 15:22
door puchjoep
En met t motor nummer is gesjoemeld..
Re: ms
Geplaatst: 23 Jun 2026, 17:17
door SwiffMeister
Het lijkt wel of dat motornummer eruit gefreest en opnieuw ingeslagen is.
Re: ms
Geplaatst: 23 Jun 2026, 18:03
door Puchketier
waarschijnlijk om "matching numbers" te krijgen
Re: ms
Geplaatst: 23 Jun 2026, 18:14
door Jos
Knap aan de prijs voor een brommer die niet loopt , en met een omgekat blok
