Pagina 1 van 1

Oranje 4L

Geplaatst: 27 Jun 2026, 22:22
door Tomos71
Was dit niet ooit de Tomos met raketblok?

https://link.marktplaats.nl/m2394417226 ... nt=app_ios

Re: Oranje 4L

Geplaatst: 28 Jun 2026, 07:58
door Jos
Ja dacht ik ook al , was lit van Puch 66 , ik geloof dat hij Fred heete

Re: Oranje 4L

Geplaatst: 28 Jun 2026, 08:40
door owillekes
Zeker niet van Fred. Toch Henk?

Re: Oranje 4L

Geplaatst: 28 Jun 2026, 22:22
door Henk
Nee dit is zeker niet de brommer van Fred.
Waar die naar toe is gegaan weet ik niet, moter heb ik hier gehad en heb ik doorverkocht aan iemand die ook aan motor race deed.
Het blok was te snel om op een straat brommer te zetten
Natuurlijk heb ik het blok wel onder mijn tomos gehad en er zijn wat mensen geweest die er ook meegereden hebben, maar niemand durfde er mee op straat te gaan rijden.

Fred is 2 jaar geleden overleden, waar zijn brommer heen is gegaan weet ik niet