Oranje 4L

Veel leden houden dagelijks Marktplaats etc. in de gaten
Koopjes, opmerkelijke zaken, handel-tips!
Een babbeltje daarover is toegestaan.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Tomos71
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 808
Leeftijd: 29
Lid geworden op: 15 Jan 2013, 19:30
Locatie: Tilburg

Oranje 4L

#1 Berichtdoor Tomos71 » 27 Jun 2026, 22:22

Was dit niet ooit de Tomos met raketblok?

https://link.marktplaats.nl/m2394417226 ... nt=app_ios
Tomos 4l 1980
Tomos 3l 1970

Gebruikersavatar
Jos
Puch&Tomos Oldtimer
Berichten: 3433
Leeftijd: 72
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 06:25
Locatie: Tilburg

Re: Oranje 4L

#2 Berichtdoor Jos » 28 Jun 2026, 07:58

Ja dacht ik ook al , was lit van Puch 66 , ik geloof dat hij Fred heete

owillekes
Puch&Tomos Fan
Berichten: 29
Leeftijd: 64
Lid geworden op: 04 Apr 2011, 10:26
Locatie: Vreeswijk

Re: Oranje 4L

#3 Berichtdoor owillekes » 28 Jun 2026, 08:40

Zeker niet van Fred. Toch Henk?

Gebruikersavatar
Henk
P&T Techniek Support
P&T Techniek Support
Berichten: 5864
Leeftijd: 72
Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
Locatie: Veenendaal

Re: Oranje 4L

#4 Berichtdoor Henk » 28 Jun 2026, 22:22

Nee dit is zeker niet de brommer van Fred.
Waar die naar toe is gegaan weet ik niet, moter heb ik hier gehad en heb ik doorverkocht aan iemand die ook aan motor race deed.
Het blok was te snel om op een straat brommer te zetten
Natuurlijk heb ik het blok wel onder mijn tomos gehad en er zijn wat mensen geweest die er ook meegereden hebben, maar niemand durfde er mee op straat te gaan rijden.

Fred is 2 jaar geleden overleden, waar zijn brommer heen is gegaan weet ik niet
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel


Terug naar “[Beursplein] Op Marktplaats Gespot!”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: tomos 4tl en 3 gasten