Was dit niet ooit de Tomos met raketblok?
https://link.marktplaats.nl/m2394417226 ... nt=app_ios
Oranje 4L
- Jos
- Puch&Tomos Oldtimer
- Berichten: 3433
- Leeftijd: 72
- Lid geworden op: 18 Sep 2005, 06:25
- Locatie: Tilburg
Re: Oranje 4L
Ja dacht ik ook al , was lit van Puch 66 , ik geloof dat hij Fred heete
-
owillekes
- Puch&Tomos Fan
- Berichten: 29
- Leeftijd: 64
- Lid geworden op: 04 Apr 2011, 10:26
- Locatie: Vreeswijk
Re: Oranje 4L
Zeker niet van Fred. Toch Henk?
- Henk
- P&T Techniek Support

- Berichten: 5864
- Leeftijd: 72
- Lid geworden op: 18 Sep 2005, 08:18
- Locatie: Veenendaal
Re: Oranje 4L
Nee dit is zeker niet de brommer van Fred.
Waar die naar toe is gegaan weet ik niet, moter heb ik hier gehad en heb ik doorverkocht aan iemand die ook aan motor race deed.
Het blok was te snel om op een straat brommer te zetten
Natuurlijk heb ik het blok wel onder mijn tomos gehad en er zijn wat mensen geweest die er ook meegereden hebben, maar niemand durfde er mee op straat te gaan rijden.
Fred is 2 jaar geleden overleden, waar zijn brommer heen is gegaan weet ik niet
Waar die naar toe is gegaan weet ik niet, moter heb ik hier gehad en heb ik doorverkocht aan iemand die ook aan motor race deed.
Het blok was te snel om op een straat brommer te zetten
Natuurlijk heb ik het blok wel onder mijn tomos gehad en er zijn wat mensen geweest die er ook meegereden hebben, maar niemand durfde er mee op straat te gaan rijden.
Fred is 2 jaar geleden overleden, waar zijn brommer heen is gegaan weet ik niet
al is een tomos nog zo snel een PUCH komt er ook wel
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: tomos 4tl en 3 gasten