Zo, zaterdagmiddag rond een uur of 2 vertrokken hier, samen met Gizmo en Mazo. Eerste pitstop gemaakt in Gornichem, onze geplande route was er 1 die via gornichem en schoonhoven liep, zodat we tot aan krimpen door de polders en weilanden konden rijden ipv vanaf breda dwars door de grote steden.
Uiteindelijk in Rotterdam natuurlijk weer verkeerd gereden. En na capelle te hebben bezichtigd en 1 of ander bos doorkruist te hebben ter noorden van capelle, maar eens gevraagd waar we ons eigen nou eigenlijk bevonden.
We bleken goed uit de richting te zitten. Dus terug naar Capelle en toen weer naar R'dam. Daar getankt, en de weg naar Delft gevragen en meneer de pomphouder raadde ons aan vooral niet naar Delft te gaan met de brommer, omdat dat nog een heel eind rijden was. Na wat Brabantse dialectische scheldwoorden gebezigd te hebben kwam de man er achter dat we toch al ruim 100 km onder onze wielen hadden door laten glijden en werden we naar R'dam gestuurd...
We waren dus blijkbaar nog niet in R'dam aanbeland zoals we dachten, maar zaten pas in Capelle.
Toen merkte Gizmo op dat er een gele M op een paaltje stond tegenover de pomp, dus hebben we die maar overvallen. Na in 10 minuten 4 porties gebakken lucht met vet naar binnen te hebben geschoven de kaart eens bestudeerd totdat Gizmo en Mazo ook klaar waren met eten.
Toen we eindelijk in R'dam aankwamen reden we ineens over een kruispunt waar we vorig jaar ook verdwaalt waren

En we herkende dus ineens de goeie weg. Uiteindelijk resulteerde dit in een knaltocht richting Delft. Waar we toen we aan de kant vd weg stonden te roken/bellen/smsen/kaartlezen ineens werden ingehaald door een groep wel heeel snelle brommertjes. Dat was dus Bergen op Zoom/Roosendaal, en we zijn midden in de groep gedoken en een stukje meegeknalt. Totdat er ineens een witte motor met dienderstriping langs kwam. Wij omgedraait, en ons losgemaakt van de groep BOZzers. Uiteindelijk besloten lekker rustig met weinit toeren door te rijden en na 300 meter zagen we een hele horde brommers met bepakking + 3 witte dienders langs de weg staan. Aangezien ze toch met een man of 20 waren zijn we doorgereden, het was natuurlijk wat anders geweest als ze maar met 2en waren geweest ofzo.
Uiteindelijk in Rijswijk verdwaalt, waarna we verdwaalden in den Haag, en ter afsluiting nog in Scheveningen verdwaalt...
Recht tegenover het Kurhaus nog rond 10 uur de Puch van Gizmo staan besleutelen. Want de cilinder en het spruitstuk hadden wat tegen de pakking gekregen. En waren begonnen wat boutjes te amputeren...
Toen maar eens gebeld naar Eline waar ik gelukkig het nummer nog van had van kk2007 en uiteindelijk in de Haven nog eens verdwaalt. Toen maar op goed geluk rond gaan rijden en uiteindelijk op het feest beland.
Er stond op dat moment 179km op de teller, dus we waren iets van 90km omgereden
De meeting was lachen, veel gezichten gezien en veel slap geouwehoert. Om 4 uur in slaap gevallen onder begeleiding van Pink Floyd en de Eagles.
Smorgens Mazo wakker proberen te trappen, wat niet lukte en na een goeie bak koffie (niet biologische, wel lekker sterk

) besloten richting boulevard te rijden. Daar eens een vette hap gehaald en besloten om de rit naar de markt niet mee te rijden, omdat het dan wel heel laat zou worden. Uiteindelijk met Marv en Jochem richting Rijswijk, en daarna met Jochem via R'dam (nu niet verdwaalt), Dordrecht, Breda naar huis gereden.
's Avonds om 8 uur bij Gizmo aangekomen en maar pizza laten komen, want mijn maag schreeuwde al het hele weekend om Pizza Hawai. Om half 11 lag ik op me nest volgens mij, waar ik besloot dat we een goeie KK hebben gehad, en dat de kortste weg saai is.
Ik geloof dat we dus in 2 dagen tijd iets van 295km gereden hebben, das dus iets van 90 meer dan nodig was geweest, maar het was gezellig, en daar gaat het toch om!?