[Verslag] Alphen 2007
- Puchgirlie
- PTF Crew
[Verslag] Alphen 2007
Verslagje van de Koninginnerit in Alphen
Maandag 30 april was de 3e oldtimerrit in Alphen. Swiffmeister en ik hebben als enigen van de PTF kunnen meerijden, Crowd was door zijn rug gegaan en Gizmo zat nog teveel met zijn knie omhoog. Om een uur of 11 aangereden en we waren er nog niet eens of Swiff`s ketting brak. Dus hij die ketting maken en vervloeken dat ie niet op de Tomos was gekomen in plaats van de Batavus. Eenmaal op weg kregen we nog een keertje "pech": er zat wat zooi in de carburateur van Swiff waardoor de Batavus niet bepaald hard liep.
Daarna hebben we een toffe rit gehad door o.a. Alphen, Gilze, Molenschot, Bavel, Galder, Belgie en via Baarle-Nassau en Baarle Hertog waren we weer teruggereden.
De tussenstop lag net over de grens bij een kroegje waar we Jos, Puchbeer en Cor hebben gezien. De prijzen van de consumpties waren zeer schappelijk; 3 bier en een sinas voor €5,- is natuurlijk niks. De eerste consumptie kreeg je voor niks.
Over het algemeen waren er best wat Puch`s en geen Tomos. Wat opviel was het groeiende aantal maxi`s en Honda MT`s.
Wat Puch foto`s:
Paarse VS van Puchbeer
Mooie VS van Jos. Let op rode biezen bij buddyseat, erg stijlvol!
Leuke MV50S postbode model met versterkte standaard en spaken
De VS nogmaals vertegenwoordigd door Cor.
De Monza van Gizmo (was even van mij ) en de Batavus van Swiffmeister lekker in het zonnetje
Wie vertelt mij wat dit is? Ik denk Harley....
Maandag 30 april was de 3e oldtimerrit in Alphen. Swiffmeister en ik hebben als enigen van de PTF kunnen meerijden, Crowd was door zijn rug gegaan en Gizmo zat nog teveel met zijn knie omhoog. Om een uur of 11 aangereden en we waren er nog niet eens of Swiff`s ketting brak. Dus hij die ketting maken en vervloeken dat ie niet op de Tomos was gekomen in plaats van de Batavus. Eenmaal op weg kregen we nog een keertje "pech": er zat wat zooi in de carburateur van Swiff waardoor de Batavus niet bepaald hard liep.
Daarna hebben we een toffe rit gehad door o.a. Alphen, Gilze, Molenschot, Bavel, Galder, Belgie en via Baarle-Nassau en Baarle Hertog waren we weer teruggereden.
De tussenstop lag net over de grens bij een kroegje waar we Jos, Puchbeer en Cor hebben gezien. De prijzen van de consumpties waren zeer schappelijk; 3 bier en een sinas voor €5,- is natuurlijk niks. De eerste consumptie kreeg je voor niks.
Over het algemeen waren er best wat Puch`s en geen Tomos. Wat opviel was het groeiende aantal maxi`s en Honda MT`s.
Wat Puch foto`s:
Paarse VS van Puchbeer
Mooie VS van Jos. Let op rode biezen bij buddyseat, erg stijlvol!
Leuke MV50S postbode model met versterkte standaard en spaken
De VS nogmaals vertegenwoordigd door Cor.
De Monza van Gizmo (was even van mij ) en de Batavus van Swiffmeister lekker in het zonnetje
Wie vertelt mij wat dit is? Ik denk Harley....
Laatst gewijzigd door Puchgirlie op 02 Mei 2007, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Puch&Tomos lover since 1999!
- Puchgirlie
- PTF Crew
- Puchdriver01
- PTCV
- SwiffMeister
- Moderator
Is een Suzuki Intruder Custom van de zoon van een brommerkennis van me pa. Ik dacht dat ding al te herkennen, maar nu weet ik het zeker. Die gast woont geloof ik ergens aan het marijkeplein hier in Goirle. Daar staat iig deze motor op een oprijlaan.
Was verder een toffe rit, lekker zonnig, en ik ben weer rood verbrand
Was verder een toffe rit, lekker zonnig, en ik ben weer rood verbrand
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...
- Puchgirlie
- PTF Crew
- Puchgirlie
- PTF Crew