Wat een stelletje idioten bij elkaar toch weer
De meeting was wel heel erg leuk.
Zaterdag avond, was ik 'toch maar wel' even naar het feest in de loods gegaan. De muziek was verassend goed, en het was leuk om met alle oude bekenden bij te kletsen, en weer wat nieuwe mensen te ontmoeten. Gelukkig niet veel gedronken, want had de dag erna al weer vroeg afgesproken met Toon. Bovendien stonden er een aantal alcoholcontroles in de stad.
Dankzij het feit dat ik 'vroeg' [kwart voor twee] naar huis was gegaan, kon ik nog zes uur slapen voordat ik weer in actie diende te komen voor deel twee van de kauwe klauwe meeting; 'boulevard en rondrit'. Tegen een uur of elf kwamen Toon en z'n vader aan. Na een kopje thee vertrokken we via het tankstation naar de boulevard.
Zaterdag ben ik op de ds-r naar het feest gegaan, maar zondag wilde ik de vz-m activeren. Bij de eerste aanlooppoging [ik hou niet van kickstarters] startte hij gelijk, maar loeide ook op naar de 100.000 toeren [zo klonk het tenminste]. Toen de gaskabel goed zat liept'ie weer normaal. Maar voor het einde van de straat viel hij uit. Aangezien hij gelijk weer starte toch maar verder gereden richting pomp, twijfelend om toch de ds te pakken.
Op weg naar de pomp viel hij nog een keer uit, en 400 meter na de pomp weer. Een goed begin van de dag dus. Geluk was terugschakelen en de koppeling op laten komen genoeg om weer actie in het veel te grote blok te krijgen.
Toen heel rustig met toon en z'n vader naar de boulevard gereden [zonder dat de puch uitviel], waar we helaas wat aan de late kant arriveerde, sorrie Henk.
Paar rondjes gelopen, praatje hier, praatje daar, politie hier, vrienden daar, M.E. hier......

.....M.E. hier?! Ach ja, ze weten ook niet beter...
Leuke puchies gezien; veel glimmends, veel ragbakken, veel racers, en veel origineel. Wel erg veel mensen en brommerts dit jaar; dat maakte het wel heel leuk!
En toen natuurlijk het hoogtepunt de rondrit! Langzaam rijden tussen een gigantische meute puchies, en zo nu en dan hard naar voren knallen; erg leuk. Idd nog een paar keer superdries tegengekomen, herkende je wel dus. Maar is er helaas niet van gekomen om je te spreken, volgende keer beter. Jammer dat je geen membraan gemonteerd had, maar ondanks dat liep je mv liep wel erg lekker; goed tempo en lekker geluid.
Het was een verassende rondrit dit jaar, en hij was wat langer dan vorig jaar, wat me ook wel goed beviel. We kwamen door straten van den haag waar ik nog nooit geweest was, en zonder deze rondrit waarschijnlijk ook nooit zou komen [wel mooie roze verlichting trouwens].
M'n vz-m jankte het lustig uit en ik kon het bonte gezelschap er prima op bijhouden

. Hij viel gelukkig ook niet meer uit ofzo, denk dat dat toch lag aan de lage benzinestand in de tank aan het begin van de dag.
Het eindigde natuurlijk allemaal weer op de grote markt. Daar nog even een broodje gegeten en een rondje gelopen, en daarna weer rustig naar huis gereden.
Al met al was het een erg leuke kauwe klauwe meeting dit jaar. En voor kauwe klauwe geld zonder meer; hoe meer zielen/puchies hoe meer vreugd.
Het deed me goed om zoveel mensen van het forum [en hun brommer] te zien/ontmoeten/spreken!
Enige minpuntje; de hele dag heb ik niet volgas kunnen rijden, en ben ik uberhaubt bijna niet in z'n vier geweest [3x maar ofzo].
Daarom zou ik willen voorstellen dat ik volgend jaar voorop rij met de rondrit

; jullie hebben een jaar de tijd om te zorgen dat je me bij kan houden. Ramon is al zo ver, wie volgt?