van morgen ben ik op tijd vertrokken uit haarlem om mijn broer erik in vijfhuizen op te halen.
we zijn toen samen naar badhoevedorp gereden, al voor half elf waren we er en tot onze verbazing zagen we dat een aantal deelnemers al aanwezig waren, die hadden er echt zin in
dus even de brommers geparkeerd en iedereen even gedag gezegt
het was opvallend hoeveel deelnemers er lekker vroeg bij waren
iedereen had er zin in.
in de tijd die ons reste werden we verrast door een zeer groot aantal voorbij rijdende oldtimer autos
toen het bijna tijd was om te vertrekken wilde ivo (de oorspronkelijke bedenker van de ronde) nog even het woord
om dat het de tiende keer was en hij blij is dat erik en ik de rit in ere houden had hij een verrassing mee genomen, voor de deelnemers had hij een flesje 2takt olie met tekst gemaakt
om half twaalf zijn we gaan rijden, de eerste stop was in vijf huizen bij een benzine station zo dat wie wilde kon gaan tanken.
na een kwartiertje zijn we weer verder gereden de ringvaart af
onze volgende stop was bij een oltimer verzamelaar die een aantal van zijn brommers beneden in de garage gezet zodat we ze konden bekijken,
ik had het idee dat men dit wel leuk vond, en er werden zelfs weer oude banden hersteld
na ongeveer drie kwartier zijn we weer verder gegaan richting de paling boer, die het opeens erg druk had
een uurtje later zijn we weer vrder gereden richting het eindpunt
waar we met een groep nog een poos op het terras hebben gezeten
voor mij zelf was het een groot genot om samen met mijn broer erik deze rit weer te leiden
wij hebben ervan genoten en we hopen de deelnemeres ook
hier alvast wat fotos helaas hield mijn camera het voor gezien, maar meer fotos volgen later
mijn tomos in de opkomende zon
bij erik voor de deur
brommers netjes in de rij langs de ringvaart
en de eigenaren lekker op het terras
de voorbij rijdende oldtimers
je kan nog net de puch op het fietsrek zien