Zo, dat was weer een druk weekend.
Wij zijn hier vrijdagmiddag al vertrokken, omdat mijn vriendin dit weekend der laatste weekend in Delft studeerde en dus ook woonde.
Samen met Mazora dus rond een uur of 3 aangereden richting de rampstad. Via Breda, Terheiden, Dordrecht naar de Erasmus Universiteit gereden in Rotterdam. Daar studeert Mazora en die wist dat de kroeg op de campus open zou zijn. Dus daar maar eens koffie op. Hierna doorgereden richting de studentenkamer van Mazora, waar hij zijn Honda MT inwisselde voor zijn Tomos Sprint. Toen koers gezet naar Delft, waar we ontvangen werden door een vol studentenhuis dat net klaar was met eten.
Snel de zuurkool/pompoen-schotel ff opgewarmd die voor ons over was gelaten, en we hebben het ons goed te laten smaken.
Na een avond vol met films en ontnuchterende zaken lekker in bed/op de bank gedoken en heerlijk geslapen.
De dag erna zijn we gezellig naar de vriendin van Mazora gereden in de buurt van Leiden. Dit was voor haar best een verrassing, want uiteraard kwamen we geheel onaangekondigd. Na daar 's avonds onder het genot van een stapel pannenkoeken naar de neerdwarrelende sneeuw te hebben gekeken hebben we onze stalen rossen gestart en zijn naar het feest gereden. Uiteraard was het ff zoeken in het doolhof dat den Haag heet, maar na iets langer dan een uur ploeteren door de met slushpuppy bevuilde wegen waren we op het feest.
Hier alle bekenden weer gesproken, bier gezopen, sterke verhalen verteld en een hoop flyers en uitnodigingen ontvangen voor volgende meetings of om eens langs te komen bij mensen thuis. Toen ik merkte dat ik moeite had met rechtop blijven staan en m'n bierkaarten vol waren ben ik m'n slaapzak maar eens van binnen gaan bekijken.
Rond half 11 stond ik als 1 van de eersten op. Er was helaas geen koffie, dus maar een halve fles cola soldaat gemaakt. Uiteindelijk toch koffie op, en daarna met een clubje van een man/vrouw of 20 richting de boulevard geknalt.
Hier sloeg de kater behoorlijk toe, waardoor ik eigenlijk helemaal niet mee heb gekregen of de brommers die er stonden überhaupt van het merk Puch/Tomos waren...
Toen iedereen vertrokken was, m'n achterrem ff wat versteld en terug naar huis vertrokken. Na 3 en een half uur rijden thuis aangekomen.
Alles bij mekaar een super weekend gehad!
Het bandje speelde prachtig en het bier was een stuk beter dan vorig jaar
Wat mij en meerdere mensen trouwens opviel was dat er best veel puch/tomos rijdende dames op het feest waren! Wat natuurlijk alleen maar toe te juichen is

!