zelf alleen s'avonds geweest en vroeg in de morgen weer vertrokken in de ochtendgloren, alles was goed verzorgd, bier was koud, goede muziek en een houtkachel in de tent waren erg goed voor de sfeer, meeste gezichten waren weer bekend.
zaterdag avond zo rond een uur of acht vertrokken, zover was het immers niet voor mij, al spoedig was ik in naaldwijk gearriveerd en verwachte snel te arriveren, maar dat laatste stukje was niet zo makkelijk, de weg die ik moest rijden was de veilingroute, autoweg, zonder fietspad ernaast dus na een aantal km plompverloren in de donker te hebben gedwaald kwam ik een kaart tegen, was enigsinds uit de richting geraakt en stond dus in de Lier.
kon niet zo heel veel wijs uit de kaart, de meeting lokatie was niet in Kwintsheul maar in het polder gebied daarbuiten. toen maar verder dwalen, verwachte al een bordje Delft of Den haag tegen te gaan komen maar wonderwel zag ik een paar bekende punten zoals ik op google maps al had bekeken, daarop volgde de aanblik van een goeie fik en ik had het gevonden

op de meeting, helaas geen camera mee genomen, het was weer gezellig, HJ bier uit de fles de tenten waren weer leuk op gezet, genoeg zit plek.
in het scouting gebouw zelf was de band zeer druk met sound checken, dit leek nogal een lange tijd in beslag te nemen

de avond vorderde, enkele mensen kwamen, en gingen ook weer, tot uiteindelijk we overbleven met een klein groepje, nog even demonstratief de brommer de tent in gereden en de lucht er sterk vervuild onder wat aanmoediging van de musketiers

uiteindelijk ging ook het licht nog eens uit voor tijdelijk, waarna we met nog wat kaarsen zaten, ach ging ook prima

langzamerhand naderde de ochtend en kreeg zin om fijn naar huis te scheuren, maar zat met de pont rozenburg-maassluis, als die niet voer dan had het weinig zin, leonie had een handig stukje hi-tech bij zich waarmee het internet kon worden bestudeerd. na een paar keer vragen hoe laat de pont ging me spullen gepakt en zo rond half zeven vertrokken.
de weg terug ging wonderwel erg gemakkelijk, binnen no time zat ik weer in naaldwijk en toen volgas richting maassluis.
bij de pont nog even moeten wachten en toen op naar de overkant.
tegen half acht vanmorgen was ik weer thuis, snel me bed in gekropen want was echt doodmoe.
maargoed, geslaagd feessie, complimenten aan de organisatie bij deze