met dit jaar wel een stuk meer slaapruimte dan voorgaande jaren maar gezien de kwaliteit van de atmosfeer in die kelder kan ik me dat wel enigsinds voorstellen.
verder weer hoop bekende gezichten en weer het een en ander bijgepraat met diverse mensen
feest was wel redelijk vroeg afgelopen, zo rond half vier in de nacht was het wel een beetje klaar eigenlijk, maar als resultaat dat ik om 10 uur alweer overeind stond, en zo rond 11 uur hebben we onze barrels weer opgepakt en zijn we gaan rijden.
boulevard doen we niet meer aan, die is ook al 15 jaar hetzelfde tenslotte

echter gezien de korte afstand die sloev moet afleggen en de hoge snelheden die we tegenwoordig rijden zouden we tamelijk vroeg thuis zijn dus we besloten dan ook maar om over hoek van holland terug te rijden en daar nog een standtentje meegepakt en een paar bakken gedronken, het weer was in ieder geval erg goed voor KK maatstaven, niet echt koud, zonnetje erbij etc.
meneer Barrel reed in elk geval weer haarstrak sinds de nieuwe achterbrug, bussen en gereviseerde voorvork, zeker nog met het kleinere voortandwiel kon ik in de 5 een respectabele topsnelheid behalen, iets wat met gammele achterbrug en voorvork niet echt aan te raden is..

en zo om half twee weer in hellevoet gearriveerd, zometeen nog wat bezoek ontvangen gezien mijn 32ste verjaardag vandaan..