Vandaag kreeg ik een telefoontje of ik kon zorgenvoor ongeveer 10 olttimers tomossen en 10 olttimers puchies........
15 om 15 mag ook of een andere verdeling............
maar men zoekt voor deelname aan een optocht ongeveer 20 olt timers bromfietsers ( tuurlijk...........die schud ik zo even uit de mouw )
Nu had men vandaag mijn advertentietje gelezen in de tc Tubantia en vandaar dat men mij belde.......
Deze Jan Dirk is zelf van de Rallie club te Goor ( overijssel) en zij hebben al een stuk of 40 bijzondere motorvoertuigen. Bijzondere eigengebouwde exemplaren gebouwd met motorblokkies van zundapp, puch etc.
Nu zochten ze nog voor de optocht ( vanuit het Goorse school en volksfeest) nog ongeveer 20 andere bijzondere voertuigen en zij zouden het erg leuk vinden als wij mee willen doen.
- Het thema is de 60er jaren, de hippie tijd en stijl en naast je eigen deelname met bromfiets wordt er gevraagd of je je dan ook in die stijl wilt uitdossen qua kleding ( ik ga er even vanuit dat we dan ook geen helm hoevern te dragen, want dat was er toen nog niet )
- Het is de bedoelding dat je dan op 28 Juni tegen 12.45 verzameld in Goor om zodoende met dus in totaal 60 bromfietsers een afstand van ongeveer 5 km te rijden....
En niet oerendhard maarrrr.............heen en weer rijdend tussen de groep brommers en de laatste wagen van de optocht. Er schijnen vele bezoekers te zijn van deze optocht ( dat klopt wel is mijn ervaring) en het is dus een groot gebeuren..........deze wijze van brommers kiek'n
Tegen 17.00 is het afgelopen is mij verteld.
Mij lijkt t wel leuk...........mijn vriend ook dus twee tomossen hebben we dan al.
Misschien is het leuk om vanuit een centrale plek dan met zn allen bij de verzamelplaats aan te komen.
Kortom: wie doet er nog meer mee????
groetjes drassel