[Mei]18-05-'08] 8e Edevaartstocht
- Bagheera
- Puch&Tomos Geinteresseerde
[Mei]18-05-'08] 8e Edevaartstocht
Zondag 18 mei 8e Edevaartstocht
Ik zou hem haast vergeten te plaatsen! Ben ook al even niet hier geweest, maar ik wil jullie deze rit niet onthouden:
8e Edevaartstocht
Waar: Raadhuisplein te Ede (gld)
Verzamelen: 12:00u
Rijden: 13:00u
Een mooie rit door de omgeving van Ede!
Meer info is te vinden op http://www.edevaartstocht.nl
De rit is ge-ent op Honda 4-takt, maar de afgelopen jaren hebben er ook mensen van hier mee gereden. Die na afloop ook erg enthousiast waren! De oorsprong van deze rit is dat ook puch en tomos oldtimer bereiders mee reden. En dan vooral de eitankjes. Voor degene die er zin in hebben, weest dus welkom!
Ik zou hem haast vergeten te plaatsen! Ben ook al even niet hier geweest, maar ik wil jullie deze rit niet onthouden:
8e Edevaartstocht
Waar: Raadhuisplein te Ede (gld)
Verzamelen: 12:00u
Rijden: 13:00u
Een mooie rit door de omgeving van Ede!
Meer info is te vinden op http://www.edevaartstocht.nl
De rit is ge-ent op Honda 4-takt, maar de afgelopen jaren hebben er ook mensen van hier mee gereden. Die na afloop ook erg enthousiast waren! De oorsprong van deze rit is dat ook puch en tomos oldtimer bereiders mee reden. En dan vooral de eitankjes. Voor degene die er zin in hebben, weest dus welkom!
Honda SS50Z K3 1977
- Richard
- Puch&Tomos Admin
- Leeftijd: 66
En gaat er nog iemand van hier?
Het lijkt erop dat het droog is morgen...
"De zondag begint met vrij veel zon. In de loop van de dag ontstaan stapelwolken, alleen in het Waddengebied kan daar nog een buitje uit vallen. De temperatuur loopt 's middags uiteen van 13 graden aan zee tot 17 in Limburg. De wind komt uit noord tot noordoost, in het noorden uit noord tot noordwest, en is matig, aan zee vrij krachtig, 5."
Kijk morgenochtend wel of dat zo is, zo ja dan ga ik naar Ede
Het lijkt erop dat het droog is morgen...
"De zondag begint met vrij veel zon. In de loop van de dag ontstaan stapelwolken, alleen in het Waddengebied kan daar nog een buitje uit vallen. De temperatuur loopt 's middags uiteen van 13 graden aan zee tot 17 in Limburg. De wind komt uit noord tot noordoost, in het noorden uit noord tot noordwest, en is matig, aan zee vrij krachtig, 5."
Kijk morgenochtend wel of dat zo is, zo ja dan ga ik naar Ede
http://www.tomos4l.nl
- Richard
- Puch&Tomos Admin
- Leeftijd: 66
Nou ik heb meegereden hoor, als enige 2-takt trouwens en enige van de PTSite. Was wel een leuke rit, ging wel redelijk op snelheid trouwens. Al met al heb ik er weer 150km opzitten met Tomos-1.
Moest trouwens tanken (want echt zuinig is die niet meer), en tuurlijk geen mengsmering beschikbaar. Zelf dus maar gemengd en vermoedelijk een beetje te rijk want zo nu en dan stond de weg blauw in mijn spiegel
. Dus maar zoveel mogelijk half gas gereden want voor de mensen achter me was het niet te harden denk ik 
Moest trouwens tanken (want echt zuinig is die niet meer), en tuurlijk geen mengsmering beschikbaar. Zelf dus maar gemengd en vermoedelijk een beetje te rijk want zo nu en dan stond de weg blauw in mijn spiegel

http://www.tomos4l.nl
Richard schreef:Nou ik heb meegereden hoor, als enige 2-takt trouwens en enige van de PTSite. Was wel een leuke rit, ging wel redelijk op snelheid trouwens. Al met al heb ik er weer 150km opzitten met Tomos-1.
Moest trouwens tanken (want echt zuinig is die niet meer), en tuurlijk geen mengsmering beschikbaar. Zelf dus maar gemengd en vermoedelijk een beetje te rijk want zo nu en dan stond de weg blauw in mijn spiegel. Dus maar zoveel mogelijk half gas gereden want voor de mensen achter me was het niet te harden denk ik
je hoeft maar 0.1 liter olie op een tank te doen ipv 1 liter he?

Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..
- Bagheera
- Puch&Tomos Geinteresseerde
Hehe, dr zijn er ook 40 miljoen van gemaakt.
Maar leuk dat Richard heeft meegereden. Mooie Tomos trouwens! Dan baal je soms toch een beetje dat je je eigen 4L hebt verkocht... Maargoed gedane zaken nemen geen keer zeggen ze dan.
Als de nieuwe datum bekend is dan post ik hem zsm weer hier. Op de Edevaartstocht website is altijd de laatste info te vinden

Maar leuk dat Richard heeft meegereden. Mooie Tomos trouwens! Dan baal je soms toch een beetje dat je je eigen 4L hebt verkocht... Maargoed gedane zaken nemen geen keer zeggen ze dan.
Als de nieuwe datum bekend is dan post ik hem zsm weer hier. Op de Edevaartstocht website is altijd de laatste info te vinden

Honda SS50Z K3 1977
ja doe wel want hoe eerder we het weten hoe meer de anderen er rekening mee kunnen houden, de ritten zitten hutje mudje op elkaar soms.
Als men hier zsm de zooi doorgeeft - en dat werkt alleen als men het allemaal doet, dan kan men nog wat veranderen ofzo mocht dat nodig zijn.
je mag het ook naar mij mailen dan regel ik dat het hier per omgaande terecht komt.
mijn naam ken je en zet er ptsite.nl achter - deedjee@ptsite.nl en ik regel de rest.
goede up to date agenda is belangrijk blijkt in de loop der tijd, en ik sjek alles dagelijks.
Als men hier zsm de zooi doorgeeft - en dat werkt alleen als men het allemaal doet, dan kan men nog wat veranderen ofzo mocht dat nodig zijn.
je mag het ook naar mij mailen dan regel ik dat het hier per omgaande terecht komt.
mijn naam ken je en zet er ptsite.nl achter - deedjee@ptsite.nl en ik regel de rest.
goede up to date agenda is belangrijk blijkt in de loop der tijd, en ik sjek alles dagelijks.