net thuis na alle zooi opgeruimd te hebben en weg gebracht, eindelijk even rust

na een slechte start op zaterdag, nogal nattig weer en met het uitzetten van de bordjes haalde ik al een behoorlijk nat pak voor ik op het meeting terrein aankwam- na de slechte start werd het toch droog en ging het wat waaien wat wel erg fijn was met dat kleffe warme weer, want spoedig ging ook het zonnetje schijnen.
tent stond weer snel overeind en meteen maar de serveertafel en een bar in elkaar getimmerd van wat pallets, brandhout hadden we vrijdag al gebracht.
al snel kwam leiden het terrein op gereden, en de rest van het materieel en het bier werd gebracht en de koeling/verlichting en muziek verder geinstalleerd.
rondrit ging verder goed, dezelfde route van vorig jaar nog maar eens gepakt omdat die uitstekend bevalt, m'n bakbrommer had alleen wat kuren met het achterwiel lager maar wonder boven wonder bleef ie toch goed draaien, wat tweetakt olie er tegenaan gemikt hielp ook al aardig (huisman achterwiel heeft geen keerringen).
weer was ook met de rondrit uitstekend te noemen en zo rond half zes keerden we terug het meeting terrein op, en verder op naar de bbq, was inmiddels behoorlijk druk aan het worden op het terrrein, en men had ons speeltje inmiddels ook aardig uit getest, de nitro-powered spartamet, die later op de avond is verbrand op het vuur.
bbq, bier warmte nog meer bier, nog meer mensen nog wat dood beest op de bbq, uitstekende sfeer hing er, alleen een waanzinnige opkomst, een man of 75 bij mekaar, normaliter hebben we een man of 40 opkomst, tenten terrein stond goed vol dit keer.
rest van de avond en nacht bezig geweest met het op halen van lege flessen HJ en het op scheppen van vuil wat dan ook per direkt het vuur in ging, en hier en daar praatje maken en biertje.
alleen wat zorgen over de biervoorraad, tegen een uur of 12 waren er al zo'n 27 van de 41 kratten leeggezopen, de opkomst en het goede weer waren hier de oorzaak van denk ik zo

maargoed, toch met met een bak vol zeeland maar een ochtendritje wezen maken, en hierna kwam er snel weer leven hier en daar de tentjes uitgekropen, dus snel de ontbijttafel klaar zetten en koffie zetten, maar eindelijk om een uur of half negen ofzo kwam de aflossing voor het ontbijt
en kon ik eindelijk rusten, bijna iedereen was inmiddels wakker geworden en het was alweer druk op het terrein, arno lag inmiddels al een tijd te ronken in mijn tent en ik ben maar gaan liggen en mijn ogen dicht gedaan, slecht een uur of 2 en een half later werdt ik alleen weer gewekt om de lange uitputtings slag van het opruimen van de rommel en alle zooi weer inpakken. het weer was weer goed warm en met een gaar uitgeleefd gevoel in je donder is dat niet echt zo leuk meer.
als laatste zeeland nog even uitgezwaaid en vertrokken om deel twee nog te doen, uitzoeken van de rommel en weg brengen.
zal spoedig de foto's uploaden...
bij mekaar hebben we een goeie 39 kratten HJ leeg gezopen en de voorraden waren voor de rest bijna op gegaan, dus dat is mooi gedaan.
allemaal bedankt voor het komen en deze supertoffe meeting weer.