de zaterdag:
warm warm warm warm.......
om 12 uur weer wakker geworden, was echt flink verrot en dreef me tent zowat uit van het zweet, echt te goor voor worden, arno lag nog naast me te meuren, die had er kennelijk geen last van
verder flink moeten bijkomen, de rondrit vertrok uiteindlijk wat later dan gepland en ondertussen bleef de rest maar wat gaar dampend in de schaduw hangen, zinderend warm was het..
met marco wat spelletjes op gezet die we gepland hadden, het maxi blok werpen en spijker slaan.. alleen was er niet heel veel animo voor, begrijpelijk want het was gewoon te warm ervoor.
het maxiblok spel, bierkaart te winnen als je em in het laatste kleine vak kon gooien, wat voor zover ik weet niet gelukt is, wel bijna..
het bewuste werp blok, standaard was wel handig om em een flinke zwieper te geven, die dude vol tatoeages was in ieder geval het meest succesvol met gooien.
na het terug arriveren van de rondrit de bbq opgestart, en iedereen lekker eten, bbq vlees was dit jaar ook weer van goede kwaliteit iig.
met zit lekker rond de bbq's en zich vol te vreten
opkomst is duidelijk een succes
kampvuur word es flink opgestookt
en het volk vermaakt zich prima
en nadat het offerwrak compleet in mekaar getrapt is ging ie eindelijk het vuur op
mensen doen een stapje achteruit, het vuur is gigantisch groot en hels heet, offerwrak smelt iig lekker
en ondergetekende vermaakt zich ook prima..
cafe "de pallet" draait op volle toeren.....
even een tussenverslag, zo rond 1 uur snachts ging het bier vreselijk hard, de tussentijdse score is 58 kratten bier leeg gezopen, nieuw bier werd gehaald en in de koeling gelegd..
ging een rondje bierflessen ophalen, rondje rond het kampvuur leverde ruim 5 kratten flesjes op, en een kwartier later kon ik weer flesjes rapen en weer 4 kratten lege flesjes
stelletje zuiplappen......
nog twee schalen vlees over, dit werd dan snachts nog es lekker opgevreten, paar scheppen kool uit het kampvuur en de bbq brandde weer lekker heet..
en men vermaakt zich..
en chilt nog meer....
tot vroeg in de ochtend...
nog wat mensen op het podium, waardat de band op gespeeld had, hier geen foto's van eigenlijk
maar in ieder geval complimenten voor marv die dit mogelijk maakte:D
verder ging bij mij ook zo'n beetje het lichtje uit, slaaptekort begon te zwaar te worden, volgende dag dus nog het opruimen, wat goed verliep, om half 5 reden we in een keer weg met wat er nog terug moest..
de score:
er zijn dus uiteindelijk 70 kratten bier opgezopen, alle fris was op, alle koffie was op, chips en alle vlees was op, nog wat resten ontbijt zijn mee terug gegaan..
dus de meeting was gewoon fenomenaal, gezellige sfeer, dus bij deze
IEDEREEN BEDANKT VOOR DE OPKOMST EN GEZELLIGHEID!!!! , dit was voor mij een van de beste meetings ooit:D

Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..