[Juli]26-07-'09] Blommenbrommers Etten Leur en Roosendaal
- Puchgirlie
- PTF Crew
Van de blommenkinders site geript:
Er was voor de eerste editie van BlommenBrommers gerekend op maximaal 200 deelnemers. Ondanks de niet 100% positieve weersvoorspelling reden twee-honderd-en-veertig bromfietsen op zondag 20 juli in een lang lint door het Roosendaalse centrum. Een indrukwekkend spoor nalatend van een geluid, dat al ver vooraf te horen was en van 'heerlijke' twee-takt geuren. De belangstelling was massaal. In de Nieuwstraat werden de rijders verwelkomd door een zee van mensen. Vele festivalbezoekers bezochten de tentoongestelde bromfietsen. Een meer dan geslaagde eerste editie, perfect georganiseerd door de Etten-Leurse Bromfietsvrienden.
Op 26 juli 2009 vindt in het Vrouwenhofpark in Roosendaal de derde editie plaats van het Blommenkinders festival. Dit jaar staat het festival volledig in het teken van Woodstock. Deze dag zal weer feestelijk worden geopend door de Bromfiets street-parade van onze Etten-leurse Bromfietsvrienden. De verzamelplaats is bij Hof van Holland, Van Bergenplein 41 te Etten-leur (noord). Gratis inschrijven vanaf 9.00 uur. Om 11.00 uur vertrek voor een gezelligheidsrit. Aankomst om 14.00 uur in Roosendaal. Na deze feestelijke opening door de bromfiets street-parade zijn zij ook te vinden met een bromfietstentoonstelling op het terrein.
Voor meer info: 06-12031528 of www.etten-leursebromfietsvrienden nl
Het is uiteraard weer gratis deelname en een gezellige eindlocatie
Van de blommenkinders site geript:
Er was voor de eerste editie van BlommenBrommers gerekend op maximaal 200 deelnemers. Ondanks de niet 100% positieve weersvoorspelling reden twee-honderd-en-veertig bromfietsen op zondag 20 juli in een lang lint door het Roosendaalse centrum. Een indrukwekkend spoor nalatend van een geluid, dat al ver vooraf te horen was en van 'heerlijke' twee-takt geuren. De belangstelling was massaal. In de Nieuwstraat werden de rijders verwelkomd door een zee van mensen. Vele festivalbezoekers bezochten de tentoongestelde bromfietsen. Een meer dan geslaagde eerste editie, perfect georganiseerd door de Etten-Leurse Bromfietsvrienden.
Op 26 juli 2009 vindt in het Vrouwenhofpark in Roosendaal de derde editie plaats van het Blommenkinders festival. Dit jaar staat het festival volledig in het teken van Woodstock. Deze dag zal weer feestelijk worden geopend door de Bromfiets street-parade van onze Etten-leurse Bromfietsvrienden. De verzamelplaats is bij Hof van Holland, Van Bergenplein 41 te Etten-leur (noord). Gratis inschrijven vanaf 9.00 uur. Om 11.00 uur vertrek voor een gezelligheidsrit. Aankomst om 14.00 uur in Roosendaal. Na deze feestelijke opening door de bromfiets street-parade zijn zij ook te vinden met een bromfietstentoonstelling op het terrein.
Voor meer info: 06-12031528 of www.etten-leursebromfietsvrienden nl
Het is uiteraard weer gratis deelname en een gezellige eindlocatie
Laatst gewijzigd door Puchgirlie op 05 Mar 2009, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Puch&Tomos lover since 1999!
- SwiffMeister
- Moderator
Lijkt me leuk om weer mee te doen, maar dan sluit ik liever net vòor Roosendaal aan, want de vorige keer heb ik mn batavus flink op zn flikker gegeven door constant langzaam onder de powerband te rijden.
En met 20km/h van Ettenleur naar Roosendaal doe ik geen 2e keer.
En met 20km/h van Ettenleur naar Roosendaal doe ik geen 2e keer.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...
- Puchgirlie
- PTF Crew
- Mazora
- Puch&Tomos Oldtimer
Puchgirlie schreef:Dat was inderdaad erg storend. De Solexen reden ook voorop he. Misschien kunnen we de organisatie aanmanen tot harder rijden Aan de andere kant: hoe hou je een groep van 240 bromfietsen een beetje bij elkaar???
Stel de regel in dat men halverwege de rit eventuele bierbonnen krijgt wanneer men meerijdt met de grote groep .
Een scooter kan best mooi klinken... als ie van de aanhanger flikkert!
- Puchgirlie
- PTF Crew
- Puchgirlie
- PTF Crew
Ja ik denk dat het er wel in zit dan de luitjes die vorig jaar gingen er dees jaar ook bij zullen zijn Ik heb namelijk al ons ma belooft om mee te gaan naar het festival, in woodstockstijl. Die was ook wel enthousiast.
John S. : not too enthousiastic, het zijn er maar 1 of 2.
John S. : not too enthousiastic, het zijn er maar 1 of 2.
Puch&Tomos lover since 1999!
- MikeKuijpers
- Puch&Tomos Lover
jah seker relax dat het dit jaar weer is kep zoieso wel ee zin in het zeizoen bromfietspretalleen ja die solexen mogen mij part wel mee rijden maar maak den 2 roetes denk ik dan 1 voor de gele plaatjes en 1tjevoor de blauw plaatjes.
of we gaan gewoon met zen alle op de sole.
of we gaan gewoon met zen alle op de sole.
"guinness draught" da lijkt op capuschino en da mok ok nie.
- Crowdsurfer
- Puch&Tomos Oldtimer
- MikeKuijpers
- Puch&Tomos Lover
- Puchgirlie
- PTF Crew
- Puchgirlie
- PTF Crew
- FritsKusters
- Puch&Tomos Fan
- Puchgirlie
- PTF Crew
- Marv
- -P&T Forum Senior Lid-
- Leeftijd: 39
Vandaag ook maar eens wezen kieken.
Kwam er op het terrein pas achter dat het om het blommenkinders festival ging
Was toevallig in de buurt, omdat m'n maat z'n verjaardag vierde dit weekend.
Toch nog een paar bekenden gezien:
Wouter met z'n vriendin en Martin, en Jochempie, en mensen die ik weer ergens anders van ken.
De bands vielen mij erg tegen, maar dat lag waarschijnlijk aan het niet zo denderende geluid.......
Kwam er op het terrein pas achter dat het om het blommenkinders festival ging
Was toevallig in de buurt, omdat m'n maat z'n verjaardag vierde dit weekend.
Toch nog een paar bekenden gezien:
Wouter met z'n vriendin en Martin, en Jochempie, en mensen die ik weer ergens anders van ken.
De bands vielen mij erg tegen, maar dat lag waarschijnlijk aan het niet zo denderende geluid.......
- De enige echte -
- Jos
- Puch&Tomos Oldtimer
- Leeftijd: 71
Puchbeer en ik waren er ook,was erg goed maar iets te vroeg vertrokken zodat we op een tussenpunt wat langer stilgestaan hebben,we mochtem pas om twee uur aankomen
Puch belgie was er ook met een man of 6
Puchbeer zijn purple puch met pech op de bezemwagen de laatste 5 km
ongeveer 135 km gereden die dag,voor ons een geslaagde dag
volgend jaar weer
Puch belgie was er ook met een man of 6
Puchbeer zijn purple puch met pech op de bezemwagen de laatste 5 km
ongeveer 135 km gereden die dag,voor ons een geslaagde dag
volgend jaar weer
Laatst gewijzigd door Jos op 27 Jul 2009, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- FritsKusters
- Puch&Tomos Fan
Ik vond het weer een geslaagde dag en een lekker eindje gereden. Een hoop liefhebbers van Puch en Tomos gesproken en mooie dingen gezien!
Het was ook beter weer om weer terug te rijden naar Klaaswaal. Ik ben erg benieuwd hoeveel inschrijvingen er uiteindelijk waren!
Hopen op volgend jaar maar weer.
Het was ook beter weer om weer terug te rijden naar Klaaswaal. Ik ben erg benieuwd hoeveel inschrijvingen er uiteindelijk waren!
Hopen op volgend jaar maar weer.
Als ik hem weer vinden kan....
- FritsKusters
- Puch&Tomos Fan