zow, net weer thuis gearriveerd, nog even bij de rest van sloev gegeten en na geborreld.
meeting geslaagd, leuke lokatie en super naar me zin gehad
de rit heen ging ook goed, even voor drie uur s'middags vertrokken uit hellevoetsluis, rit verder bekend, echter in oosterhout raakte ik even verdwaald, de weg die ik vroeger bereed was verandert ofzo..
maar wie kom ik tegen?? Renzo op z'n monza, toevalligheid. even bij een tankstation de verlichting van Barrel gemaakt, die was ermee gekapt onderweg en aangezien het 5 uur was begon het aardig te schemeren dus zonder licht verder scheuren was niet echt een goed idee.
Renzo begeleide me door oosterhout richting Dongen, de richting waar ik heen wilde, waarna we mekaar de hand geschud hebben vervolgde ik de weg, Dongen, Rijen, Gilze en op naar Alpen, laatste stuk was het al helemaal donker geworden en de straatverlichting was niet meer aanwezig de laatste kilometers, was ook wel aardig spannend moet ik zeggen, Barrel z'n verlichting is net erg best zegmaar..
in Alpen even op de kaart gekeken, en richting Looneind gescheurd en daar gearriveerd bij de boerderij.
toffe lokatie, de welbekende mensen waren aanwezig en kon ook gelijk eten, waar ik wel aan toe was, goed eten met alles erop en eraan zoals het genoemd werd.
Barrel had de gehele rit weer zeer goed gefunctioneerd, schakelde weer goed en de temperatuur en luchtvochtigheid waren redelijk optimaal voor de afstelling van de bing 17 met 98 octaan

kortom Barrel vlamde lekker door..
meeting verder was zeer gezellig, niet veel mensen aanwezig maar heb me goed vermaakt.
Om 8 uur s'avonds nog even gebeld met jeroen, rest van sloev was nog in hellevoetsluis en gingen vertrekken.
uiteindelijk klopte mijn berekening van hun aankomsttijd achteraf voor geen meter, had om een uur of 2 niet meer verwacht dat ze nog zouden arriveren maar uiteindelijk om half 3 in de nacht hoorde ik nog wat brommers arriveren en ze waren er!!
verder gezelligheid en nog meer gezelligheid en nog meer gezelligheid, om 5 uur keek ik voor de laatste keer op de klok en toen had ik het wel een beetje gehad en heb me slaapgerei klaargemaakt en ben in een diepe coma gevallen.
volgede ochtend om een uur of half 12 werd ik voorzichtig wakker, jeroen kwam me gelijk een bak koffie brengen, altijd een goed begin op een meeting ochtend
na nog wat nakaarten zijn we rond een uur of 1 vertokken, jurjen kwam echter niet op gang, na wat gekloot hebben we de bougie vervangen en jurjen schoot weer weg met een grote rookwolk achter zich
stukje verder viel hij weer uit, het gebrek aan brandstof was een teken dat we allemaal nodig naar een benzinepomp moesten, jeroen heeft em een stuk geduwd en ik nam het even later over tot we eindelijk bij Gilze een pomp troffen en we onze rossen weer konden vullen met aardolie sap en we de aarde weer verder konden vergassen..
weer richting rijen, dongen een oosterhout en richting made, waar we uiteindelijk uitkwamen in drimmelen, niet helemaal de gewenste richting maar we zaten in elk geval in de buurt waar we heen moesten.
na een lang stuk polderweg kwamen we dan ook precies tussen hoge zwaluwe en lage zwaluwe uit, waar we weer de welbekende weg op pakten die we al zoveel gereden hebben.
weer richting de moerdijkbrug waarna we een cafe gepikt hebben, even wat opwarmen en een paar pilzen naar binnen gieten, bui regen afgewacht en we gingen weer, op naar de kiltunnel naar s'chravendeel, op richting nieuw beijerland voor de pont naar spijkenisse. laatste stuk was lekker steady going, begon inmiddels al weer aardig te schemeren bij het arriveren van de grens van Hellevoetsluis was het alweer donker.
afterparty bij jeroen en anita thuis gehouden, ook weer gezellig en jeroen had een goede maaltijd gekookt voor ons allen, die we lekker opgevreten hebben..
maargoed, ondergetekende wilde uiteindelijk ook naar huis dus na nog een sjekkie en een biertje heb ik weer alle zooi bij mekaar gepakt en ben weer op meneer Barrel gestapt en z'n 17 mm de laatste km flink open getrokken
bij deze, mijn complimenten aan de PTF crew voor deze geslaagde meeting..

Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..