idd, alweer een tandeloze voortandwiel, kwaliteit is beetje matig aangezien ik dit al vaker heb gehad met hetzelfde soort tandwiel van een bekende handelaar..
maargoed, ook net terug, veegwagen heeft de paarse puch afgezet bij de pont hekelingen-nieuw beyerland, met het idee om em daarna nog een stukje te duwen naar de zaak waar ik werk, vlakbij.
maargoed, nog even een poging gewaagd met 11-8 = 3 tanden
en toch nog de laatste 20 km gewoon naar huis kunnen rijden, rit was verder erg leuk, het weer was super en er waren vermoedelijk zo'n 170 brommers op komen dagen, de gigantische blauwe rookwolk die over het eiland dreef moet iedereen wel zijn opgevallen.
ook barrel uitvoerig getest, de BB cylinder rijd geweldig, en zuinig, toch vandaag zo'n 120 km afgelegd op een liter of 4 brandstof, en dat met een 17 mm
maakte geloof ik wel indruk met het ding, aangezien ik de enige was met een Tomos 4L, en dus het gejank iedereen wel opviel wanneer ik ze met behoorlijke snelheid voorbij reed.
maargoed, het derde deel hebben we niet meer gereden, met veegwagen afgesproken dat die de paarse puch bij de pont zou afgooien omdat we er in de buurt zaten, anders hadden we em 15 km moeten douwen.
dus na nog een paar pilzen maar weer op barrel gekropen en met ons vijven weer naar huis gereden...
hee en Frits, zet je nieuwe cylinderkop even een kwart slag de goede richting op, hij zit namelijk een kwartslag gedraaid en dan krijgt ie geen koeling..

Einstein zei: god dobbelt niet met het heelal..
professor prolab zegt: uiteindelijk is het toch allemaal bagger...
en BBM power rules..