[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/forumhulp/statistics/event/listener.php on line 131: Undefined index: viewtopic.php 1e noordhollandsche bromfiets beurs 24-11-2013 - PTsite
Ik ben er, hoop ik, 24 november als eerste.... Er zijn daar in Heerhugowaard nl vaak erg leuke bromdingen en onderdelen te koop, zoals oa een paar jaar geleden mijn 4L bij de stand van Loods 41
vandaag in Heerhugowaard wezen kijken ,een leuke beurs met 3 puch stands ik was van plan om wat chrome onderdeeltjes te kopen voor mijn vs ,maar wat een slecht chroom werk het is om te huilen ik heb dus niks moois kunnen kopen waar halen jullie het chroomwerk?
Jahoor, als Noordhollander uiteraard een aantal uren aanwezig geweest. Maar de meeste tijd is echter besteed aan praten, jemig wat een lui ken je inmiddels in de loop der jaren . Voor weinig een (te lang) alu pompje gescoord, ga ik zelf inkorten en poetsen zodat ie straks mooi onder de 4L-tank zit te glimmen.
Die herken ik! Die stond laatst ook op de beurs in Drunen. Die gekke kappen hadden ze ook te koop staan, overde €100 geloof ik. Maar t is en blijft gewoon een maxi