- Tomos 4L 001.jpg (53.18 KiB) 75644 keer bekeken
Ruim 1 1/2 jaar geleden weer na 3 decennia een Tomos 4L gekocht en inmiddels zowat klaar met het restaureren. De Tomos is inmiddels klaar om een heuse toertocht mee te maken. Eerder nog het lustrum van PTCN en de Kouwe Klauwe 2015 rit aan me voorbij laten gaan omdat ik toch echt wel met rijdende brommert wilde komen.
Ik heb wat foto's van de Haarlemsche Puch en Tomos rit gezien en waande me alleen bij het zien al in een snoepwinkel.
3 mei 2015... ik ben er klaar voor....echter 3 mei is ook de toertocht van Oldtimer Bromfiets Club "Halfgas" in Maarheeze en ik had inmiddels aan 'n oldtimer-sleutelmaat (Zundapp fan) van me deelneming toegezegd, ook erg leuk hoor! Ik zal als een van de weinige deelnemers met een Tomos de eer hoog houden

Jammer dat 't samenvalt, ik had graag de mensen ontmoet van het forum en PTCN die me erg geholpen hebben met uitleg, tips en onderdelen. Veel opgestoken en geleerd tijdens m'n eerste restauratie, ook hoe ik het bij de volgende restauratie toch net ff anders kan doen, of net iets verder doorzoeken voor de juiste onderdelen. Ook waar je ze wel en niet moet kopen

Ik wens jullie allemaal veel plezier tijdens de 5e Haarlemsche Puch en Tomos rit en hoop er volgend jaar wel bij te zijn!
Hans