goede opkomst leuk detail 14x een puch en 14x een tomos en een honda dax
hier wat fotos

een trosje brommers

miss Baksteen schreef:Was leuk en onvergetelijk. Mooi weer en leuk om al die oud bekende te zien. Goed uitgezet.![]()
Wat wennen was die gore tweetakt lucht.![]()
Maar daarentegen moesten de meeste geluidsoverlast ervaren mijnerzijds.
Haarlem bedank en volgende keer op de puch.
Liefs barry Baksteen
Fred58t schreef:Komt goed.
Nottheone_nl schreef:Hier ook nog een fotootje van mij. Was een hele mooie rit, leuk met die pittige heuvels bij Aerdenhout. En nog bedankt voor de olie donatie omdat ik verkeerde benzine had getankt
-Wolf- schreef:Volgens mij had ik het al eerder gezegd maar dat golven komt volgens mij echt door de vibraties van je brommer. Heb je een foto van hoe je het op je brommer gebouwd had? Ik denk dat als je je camera op je helm of borst fixt het probleem opgelost is. Overigens doet mijn gopro het ook prima als ik hem op mn brommer zet maar wellicht dat andere merken daar moeite mee hebben.
Fred58t schreef:Het is niet de bedoeling Frans dat jij dit soort dingen voor anderen gaat oplossen.
Misschien moeten we voor de toekomst maar iets anders bedenken.
Meteen afrekenen bij de bestelling.
Kan lastig zijn voor het personeel maar dan blijft er in ieder geval niemand in gebreke of aan de pan hangen.
Kan geen kwaad om dat vóór zo'n ritje kenbaar te maken of achteraf te merken dat er toch een paar tussen zitten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten