ook ik ben weer thuis en maar even mij ervaring over de KK van vandaag
het was een zwarte dag voor de KK vind ik
op de boelevaar was het lekker koel zoals de KK hoord te zijn
maar de ogen dicht wegens het zand, d's minder
de rit was weer mooi, regelmatig even gestopt om wat foto's te maken (dit had ik waarschijnlijk niet moeten doen)
dus hierdoor volgas langs de wit gekleurde auto met blauwe lampen (die voor onze veiligheid mee reden dacht ik)
om weer vooraan tekomen om wat plaatjes te schieten
eenmaal op de markt aangekomen en we werden comleet omsingeld door
ome agent in auto's en busje en moterfietsen
hierdoor heb ik toch maar eens een praatje gemaakt met ome agent
dit was geen ome agent maar een opsporings amtenaar bij de politie
op mij vraag waarom er veel kentekens genoteerd werden die door rood reden kreeg ik als antwoord dat er gestop moet worden door ons omdat er geen vergunning voor een rit was aangevraagd
Dit is een minpunt voor de organisatie van de KK
Voor een evenement als de KK zou je verwachten dat dit was geregeld
maar mijn antwoord tegen de agent was
als er op elke kruispunt een brommer of moter staat die het verkeer tegen houd wij van menig zijn dat dit is om de groep bij elkaar te houden is
en wij niet kunnen weten dat er geen verguning is uitgegeven
ook de oproepen op het internet geven hier geen info over
als er elk jaar een rit met de KK gereden wordt, dan kan je er van uitgaan dat een ieder met goede bedoelingen mee rijd, en er niet is om zoveel mogelijk bekeuringen te sparen
en hem gevraagd om eerst even met de org. tepraten voordat ze een 200/300 bekeuringen uit schrijven
op de vraag die ik kreeg wie de org. is
kijk even naar TV west de org. komt in beeld en U als opsporings amtenaar zal deze best wel kunnen vinden
ook de mededeling dat er brommers zonder kenteken plaat meereden
waarop ik hem wees dat er ook belgen meereden met een belasting schiltje, toen was dit ok
we hebben er best wel even over staan praten want niemand wil een bekeuring op z'n dag
ik werd wel in gelijk gesteld door hem, wat wel positief is natuurlijk
maar of de bekeuringen nu niet doorgaan is afwachten,
wel heb ik hem meegedeeld als ik een bekeuring krijg voor rood licht, dan moet hij me maar gelijk een oproep sturen voor meneer de rechter
want dan wil ik graag daar mijn recht halen
en graag de film hebben die er met de mercedes is gemaakt
dus voor een ieder die een rit op deze grote opzet
doe je huiswerk en regel een vergunning en maak geen 200/300 slachtoffers die een bekeuring oplopen, want dit is wel een domper voor mensen die in goed vertrouwen mee rijden