Mss dat jij geen belgische stations kunt vangen. Ik trek ze hier zo uit de lucht, maar woon hemelsbreed nog geen kilometer van de grens af volges mij

Marv schreef:
Ik zeg: Lowlands ruleerd. Pinkpop is voor beginners / 16-jarige
Deedjee schreef:maar oke yes wordt gelukkig toch goed ingeschat lol, ik heb die band hoog zitten namelijk zoals je merkt, echt een factor in mijn muziekbestaan, als oude fan ben je daar mee verwant lijkt het dan en wil je ervoor opkomen ofzo, maar ja je zei "nah" dat klonk zo denigrerend, maar je doelde alleen op dat nummer, excuus.![]()
![]()
Puchgirlie schreef:Marv schreef:
Ik zeg: Lowlands ruleerd. Pinkpop is voor beginners / 16-jarige
Waarom is het dan het langstlopende festival van Nederland. Toch niet omdat er altijd alleen maar 16 jarigen aantrekt. Wat trouwens de grootste onzin is. Ik geloof dat de gemiddelde festivalganger 20 jaar oud is en dat er genoeg ouderen jongeren rondlopen. Bands als Morrissey en de RHCP hebben een brede doelgroep.
Zover was ik niet eens gekomen eigenlijk, ik wist pas aan het eind dat het within temptation was want viel er middenin, je wordt er nu mee doodgegooid dat nummer trouwens.do you mind if i killed you?" (...) eh, wat denk je zelf?
das alleen om aan te geven dat je zelf geen 16 en geen beginner wil zijn meer marv lol, maak een afspraak met freud lolIk zeg: Lowlands ruleerd. Pinkpop is voor beginners / 16-jarige
Deedjee schreef:nee geen ruzie lol maar van die betweterige muziekfreaks weejewel, en ik dan als de opa die alles beter weet met name.
Ik hoor mezelf oud lullen zo, vreselijk en zo mooi in het clichekader. bah, straks wordt ik nog burgerlijk p.o.
Ironpuch schreef:neemaar tegenwoordig is de top 40 aleen maar kutmuziek op muse enzo na dan
Puchgirlie schreef:Wat je zegt over het hebben van een bepaalde baan en het festival waar je naar gaat is ondoorgrond, tenzij je een onderzoek-enquete gaat houden. Wist je trouwens dat de gemiddelde Dynamo Open Air bezoeker CDA stemt?![]()
16 jarigen zijn op een leeftijd dat ze willen uitten wat ze leuk vinden.
DS schreef:Whoooooooooooooohooooooooooooooooooooooooooow, aangezien ik dit jaar 18 wordt en ik in de gemeente Rotselaar woon (de gemeente waar Rock Werchter is), krijg ik een gratis toegangskaart voor zaterdag, net zoals al men vrienden
Piet de Vries schreef:LEKKERE RAGBOER
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten