Hier nababbelen over de meeting in Bergen Op Zoom! Er was nog geen topic dus bij deze. Ik vond het een gave meeting. Jammer dat de opkomst een beetje beperkt was. Er waren: krekker en broertje, Rap, Ramon en Mike, JiriR en Remco, Prolab met vrouw, 2 uit Vlissingen, Swiffmeister, Crowdsurfer, Gizmo, ik en wat vage bekenden uit Bergen Op Zoom en een paar beter bekenden die ook Puch of Tomos rijden maar geen lid zijn op het forum. Al met al een mannetje of 20-25 en een stel Harley rijders die de boel in de gaten hielden. Het was niet toegestaan om te voetballen met een cilinderpet op de openbare weg. Pogingen om deze af te vlakken werden snel in de kiem gesmoord. Gelukkig waren de heren ook goed gezind en gaven ze weleens een Jupiler weg en binnen was ik getuige van een gerinkel van de bel wat alweer een gratis Jupiler betekende. PTF-ers Swiff en Crowd waren de laatsten (2 betekenissen) op de meeting, zij kwamen rond middernacht het terrein op. De muziek was goed, de sfeer ook, de brommers waren leuk. Helaas voor Mike was van zijn Tomos de bougie eruit geknald en was het schroefdraad van de vervangende pet versleten waardoor hij niet verder rijden kon. Ook Crowdsurfer verloor een trapper die de volgende ochtend door vakkundigheid weer op de trapas werd gemonteerd door middel van een slotbout en een klauwhamer. Leuk zo`n meeting tussen de Harley-rijders al vonden sommigen ons een beetje puberaal: gemiddelde leeftijd was toch een jaar of 20...mja Jagermeister op het kampvuur gooien toonde inderdaad niet van volwassen gedrag. Je kunt het beter opdrinken. En dan nu wat impressies:
Special smokey Effects
Zonder special effects
Ramon, Mike, Daisy, Rick, Tonny
Ramon en Mike
Daisy
Gizmo en Puchgirlie
Coole wandtekening in het Harley clubhuis
Harley-rijders
Bakbrommer van Rap met Vz50 en Vs50sport.
Rap is erg blij met zijn brommertjes
Allemaal even kijken
Paarse MV van Krekker`s broertje Colin
Jiri`s scheur-monster maar Swiffmeister ging harder...
Puchgirlie`s paarse MS eindelijk tentoongesteld en rijdend
Harley Davidson: ook opvallend bij nacht. Note: deze stond op het dak!
Deze HD-rijder kreeg een stempeltje...
Moeilijk te vinden was het voor de meesten niet, met dit opvallend logo en de vele bordjes.
Tomos van Mike
[/img]